Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Po odłączeniu licznika problem z odpaleniem


marqs85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam duży problem i potrzebuje pomocy, chciałem sobie założyć ringi na zegary, jak wyczytałem na forum tak też zrobiłem odpiąłem aku, i wyjąłem zegary lecz po ponownym ich założeniu po przekręceniu kluczyka pojawia się krótki sygnał i kontrolka od immobilizera zaczyna mrugać oraz kontrolka od grzania świec.

Po podłączeniu Vaga i z czytaniu błędów pojawia się info:

1128 Cewka czytnika immobilizera-D2

brak osprzętu/nie związane ze sprzętem

1176 Klucz

Sygnał za mały

Proszę o pomoc, jutro muszę gonić do pracy a autko po odpaleniu za chwilę gaśnie. Posiadam Vaga i Vag com 3.11, jeśli możliwe proszę o instruktaż jak sobie z tym poradzić :smutny:

Aha po zczytaniu kluczyków pokazuje się 4 ale wykasowanie nie jest możliwe.

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj czy kostki dobrze podopinałęś wypnij i wepnij jeszcze raz, rozbierałeś coś przy kierownicy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Myślę że czeka Cię trochę więcej roboty z tym immo.Prześlę Ci całą procedurę, ale ja osobiście zacząłem od przeczyszczenia tej wtyczki i zapsikania jej preparatem do elektrozłączy.Od półtora roku mam spokój i oby tak dalej.:"

PostWysłany: 18.Sie.2004 21:42:26 Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziś w końcu dzięki wskazówkom Maćka1024

naprawilem immo. Troche mi to zajelo bo pierwszy

raz odkrecalem kiere i zdejmowalem poduche -

5 godzin.

W sumie to obaj nie jesteśmy pewni ze ten sposob

pomaga w 100% ale poki co[odpukac] jest ok.

Pomysł jest Maćka1024, ja dodałem tylko niewielkie korekty:

A więc tak:

Potrzebne są następujące rzeczy:

- Komplet srubokretow [plaskie, gwiazdka,ampel]

- Klucz nasadowy o rozm 8,10 i wiekszy 40 [do odkrecenia kierownicy]-----Nie wiem dlaczego taki duży mstan.

- Nożyk do ciecia[ostry]

- tasma izolacyjana

- Lutownica [ najlepiej z jak najmniejszym grotem]

- Klucz plaski 10 [akumulator]

- Srubokręt łamany

i najważniejsze druga osoba do pomocy Exclamation

Przytępujemy do pracy:

- odłączmy akumulator [najlepiej potem odczekac kilka minut]

- zdejmujemy pokrywe bezpiecznikow

- demontujemy oslone pod kierownica [ta duza nad pedalami]

- zdejmujemy zaślepkę - taki plastik przed licznikiem na 2 zatrzaskach

- odkrecamy element plastikowy okalajacy kierownice[wewnatrz jest tasma przesuwna]

- wysuwamy kierownicę na maxa do siebie i na dól

- odkręcamy pod kierownicą dwie śrubki mocujące górną część osłony od kolumny kierownicy

- odkręciłem dwie śrubki mocujące uchwyt od regulacji położenia kierownicy

- następnie jedną śrubkę mocującą dolny plastik obudowy kolumny kierowniczej

- z tyłu kierownicy znajdują się dwie śrubki mocujące AirBag

(Używamy do tego srubokreta gwiazdki - odkrecamy w lewą stronę)

- odpinamy delikatnie kabelek od poduszki zapamietujac jego zamocowanie

teraz do akcji wkracza 2 osoba:

- odkręcamy kierownice kluczem nasadowym 40 (trzeba sobie dokładnie zapamiętać położenie

w/w kierownicy - aby ją założyć w tej samej pozycji Exclamation )

- 2 osoba przytrzymuje kierownice gdyz nie da sie odpiac kabelkow do niej dołączonych.

- teraz jeszcze 3 śrubeczki mocujące dolny plastik od obudowy kolumny kierowniczej

- koło pętli indukcyjnej jest zalane dookola plastikiem wiec latwo to poznac.

Na stacyjce jest mała złączka 2 pinowa - wyłączamy ją i zapamietujemy kolejnosc kabelkow

[umnie zielony na dole]

- Obcinamy złączke i przedłużamy o jakies 5 cm kabelki [lutujemy i owijamy izolacja]

- nacinamy petle indukcyjna w taki sposob aby otworzyc sobie droge do przylutowania

kabelkow do pinow złączki.

- lutujemy przedłużony kabelek do pinów pętli. (oczywiście wszystko trzeba zaizolować np.

izolacją termokurczliwą) Pamietamy o kolejnosci kabelkow Exclamation

Teraz składamy wszystkie elementy do kupy.

Po podłączeniu akumulatora - proponuję przekręcić kluczyk tak, aby się zaświeciły kontrolki

- następnie odczekać jakieś 2 min. Po czym odpalić silniczek i zostawić go, aby się rozgrzał

do 90 stopni - w taki sposób mamy pewność że przepustnica dobrze się adoptuje

po zaniku napięcia z akumulatora. "

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ja mam taki sam problem z audi A4 tdi z tym ze ja chciałem wymienic żaroweczke na zegarach prawego kierunkowskazu kluczyk wyjełem ale akumulatora nieodłączałem i ten sam problem po złozeniu piszczy i miga kontrolka immo i swiece żarowe spróbuje jutro wypne i podepne jeszcze raz moze sie uda ale to nie koniec problemu bo prawa kontrolka kierunku dalej nie miga a wszystkie zaroweczki sa dobre może tam jakies diody jeszcze swiecą dodam ze autko 99rok voltomierz temperatura oleju wody poziom paliwa obrotomierz prędkosciomierz i duży komputer :confused4: pozdrawiam Witam dzisiaj udało mi się odpalic motor po podłączeniu wszystkich kostek pod zegary na chwile zapala sie podswietlenie przebiegu ok10s puki się swieci WTEDY wkładamy kluczyk przekręcamy i gasnie kontrolka immo :good: dzisiaj metoda prób i błędów udało mi sie tego dokonac w razie co to piczcie na moje GG dam znac co i jak pozdrawiam wszystkich ps to moja pierwsza pomoc na forum :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...