pawelwor 3 Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Usłyszałem to wczoraj jadąc na trzecim biegu przy obrotach poniżej 1500obr/min, czyli powoli i spokojnie się rozpędzałem i męczyłem silnik. Im więcej gazu dawałem tym bardziej słyszalne. Szklanki (INA) wymieniałem razem z wtryskiwaczami w czerwcu, nastepnie pojechałem do innego warsztatu na ustawienie kąta, dawek paliwa, itd. Co tym razem zaczęło się sypać, da się jakoś zdiagnozować przyczynę, logi nie dają jasnego obrazu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daimos 2 Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 raczej to nie popychacze, bardziej wygląda na stuki z układu tłokowo-korbowego, np panewka lub sworzeń tłoka Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikis4 0 Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Sprawdz ciśnienie oleju,ale manometrem-wykluczysz w ten sposób (lub nie) to o czym pisał kol. Diamos Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelwor 3 Posted July 16, 2009 Author Share Posted July 16, 2009 ehhh jedno naprawię to drugie się zaczyna sypać... Dzięki, zrobię to jak tylko będę miał gdzieś możliwość Link to comment Share on other sites More sharing options...
rikardo 3 Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 ehhh jedno naprawię to drugie się zaczyna sypać... Dzięki, zrobię to jak tylko będę miał gdzieś możliwość Gdzieś na forum ktoś pisał, że wymieniał szklanki i też kupił firmy INA które wytrzymały mu jakiś nie długi okres dokładnie nie pamiętam ale porównał je do kupionych przez jego znajomego w ASO które działają mu bez zarzutu do dzisiaj. Dlatego nie należy wykluczyć, że masz podobny problem. Te części podczas produkcji muszą być wykonane z odpowiednia tolerancją pasowania i jeżeli podczas kontroli jakości nie przechodzą tolerancji wymaganej przez koncern VW to mogą trafić jako części zamienne na takie rynki jak nasz w dobrej cenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelwor 3 Posted July 19, 2009 Author Share Posted July 19, 2009 No za te szklanki dałem około 200zł... Ponadto wykluczam je, bo można to sprawdzić zdejmując rurę, która idzie do intercoolera i słychać wtedy czy coś stuka. Jeśli to panewka lub sworzeń to opłacalne jest naprawianie tego, bo słuchy mnie dochodzą, że taniej wyjdzie używany silnik kupic Czy ktoś naprawiał to (bez wymiany silnika) i może podać orientacyjny koszt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now