qwert700 1 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Od niedawna mam a4 z 2000r z manualem i zauważyłem, że w momencie kiedy łagodnie turlam się np z górki i dodając gazu wyczuwam na lewarku zmiany biegów wyraźne "uderzenie" momentu obrotowego i auto zaczyna odjeżdżać. Jest to normalny objaw ? Poza tym nic się ze skrzynią nie dzieje, żadnych wyć itp. Szczególnie jest to wyczuwalne gdy auto turla się bez dostarczania paliwa czyli FIS wyświetla 0,0 l/100km i wcisnę gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petara 0 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 NIe wiem czy normane ale tez to mam i sobie z tego nic nie robie Ale na moje normalne :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwert700 1 Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Elegancko. Czyli wszystko bangla jak należy - mam nadzieję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Lewarek łagodnie drga i u mnie. Mało tego, kumpel mi kiedyś opowiadał jak przejechał się z mechanikiem i trzymał rękę na drążku. Mechanik go wtedy opier... żeby ten drążek puścił i dotykał go tylko jak zmienia biegi. Podobno że jak trzymał ten drążek to powoli psuje skrzynię. Czy to stwierdzenie jest prawdą? Wie ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 kiedyś słyszałem to w TV żeby nie trzymać ciągle łapy na lewarku bo coś się szybciej zużywa i nie mówię tu o samej estetyce gałki :gwizdanie: U mnie na wolnych obrotach można zobaczyć delikatniusie drganie gałki, prawie niezauważalne. Przy jeździe nie ma żadnych drgań ani ruchów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch4zzy 0 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Hmm, nie wiem czy o to Wam koledzy chodzi, ale u mnie jest tak, i w poprzednim aucie też tak było, że np na 5 biegu (na tym chyba najbardziej) jak się puści gaz to drążek zmiany biegów tak jakby się cofa, a jak się doda gazu to wciska go w stronę deski rozdzielczej W sumie takie trzymanie ręki na tymże drążku może jakoś go nagina bardziej poza położenie, w którym sam by się znajdował..jak np opiera się rękę na drążku w pozycji 4 biegu..nie wiem ..ale żeby to miało jakiś negatywny wpływ na skrzynię biegów..coś wątpię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 myślę, że nie ma się czym przejmować, u mnie też przy gwałtownym przyspieszaniu lewarek porusza się delikatnie przód-tył, a wibracje na wolnych obrotach zlikwidowałem wymieniając plecionkę na nową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się