august Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Do czego służą dwa przewody w złączu silnika szyb - konkretnie chodzi o biało żółty 2/ZV oraz czarny 5/FAH ?? Jest to podłączenie do modułu komfortu i zamykanie (otwieranie) do oporu? ZV sugeruje jakieś Zentral.. cośtam... a FAH, Fahrertur.. Na razie spiąłem z sobą te piny (z lewego silnika do prawego prawego) i działa tak, że silnik działa tylko wtedy gdy trzymam przycisk. Czekam na pomoc kogoś, kto umie czytać te schematy... ;(
romus Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 2/ZV - domykanie szyb po przy trzymaniu kluczyka - sygnał "minus" z pompki centralnego zamka. 5/FAH - ze schematu wynika że jest to plus po stacyjce czyli styk nr 15
august Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Opublikowano 22 Lipca 2009 2/ZV - domykanie szyb po przy trzymaniu kluczyka - sygnał "minus" z pompki centralnego zamka. 5/FAH - ze schematu wynika że jest to plus po stacyjce czyli styk nr 15 Oooo! Dzięki, konkretniejszej odpowiedzi nie mogłem dostać Tylko mam dylemat, bo jako plus po stacyjce podłączyłem pin1 (czerwony z szarym paskiem). 1/FG I działało. A może jest to tylko plus po światłach do podświetlenia przycisków, a działa przez przypadek?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się