Bastek Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Mam problem z porannym grzaniem świec tzn. czasami zdarza się tak, że ich nie włącza choć temp. zewnętrzna dość niska. Wymieniłem czujnik czteropinowy znajdujący się od gory silnika i nadal nic. Nie zdarza się to zawsze ale jest dość uciążliwe jak trzeba pokręcić dłużej. Dzisiaj np choć temp zew ok 17 stopni świece podgrzał a wczoraj temp stopni i lipa zero grzania. Co moze być przyczyną takiego zachowania?? Dodam że silnik 2,5 tdi AKN.
spanky Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 swiece nie grzeja w temp powyze 5 stopni celsjusza ... problemów z odpaleniem szukał bym gdzie indziej .... np.kat wtrysku,czujnik temperatury itp/itd ... podepnij Vag'a moze wypluje jakis błąd ....
lukasssw Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 jeżeli masz na zewnątrz powyżej +5 to kontrola od świec powinna się na chwilę zapalić i zaraz zgasnąć dopiero przy niższych temperaturach zapala się na dłużej i wtedy świece grzeją. Zacznij od układu paliwowego (może się zapowietrza) u mnie tak miałem a pomogła wymiana filtra paliwa
MASA Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Witam, Ja mam odwrotnie - zimny silnik bez wzgledu na temp. na zewnatrz - kontrolka pali się ok. 5-8 sec.; silnik ciepły - ok 1 sec. Pytałem w ASO - powiedzieli: tak ma być! Pozdrawiam MASA
Wihajster Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Witam,Ja mam odwrotnie - zimny silnik bez wzgledu na temp. na zewnatrz - kontrolka pali się ok. 5-8 sec.; silnik ciepły - ok 1 sec. Pytałem w ASO - powiedzieli: tak ma być! Pozdrawiam MASA no nie wydaje mi sie ze tak ma byc
Bastek Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Po podłączeniu Vaga nie pokazał żadnych błędów wszystko ok. Dziwne jest także to że gdy silnik zimny to wskażmik temp na desce pokazuje prawie 60 stopni i to raczej nie jest normalne?
Wihajster Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Dziwne jest także to że gdy silnik zimny to wskażmik temp na desce pokazuje prawie 60 stopni i to raczej nie jest normalne? g62 do wymiany
Bastek Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2007 g62 do wymiany Co to takiego i ile kosztuje?
M@rcus Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 G62 - czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Bastek Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Jeżeli to ten czteropinowy to juz go wymieniłem i nic dalej to samo. A czy przyczyną może być to że paliwo się cofa do zbiornika i trzeba go pokręcić aby naszło? Jest jakiś zaworek który temu zapobiega?
wojtek26 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Są takie zaworki jednokierunkowe mam nawet na sklepie takie do różnych srednic przewodów. Ale lepiej sprawdź dlaczego sie cofa i dlaczego pompka paliwa w zbiorniku nie pompuje
spanky Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 kiedy wymieniales filtr paliwa ....
Bastek Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Filtr paliwa był wymieniony ok 2 miesiace temu i jest przejechane 8 tys. km, czy to wina filttra? A gdzie ten zaworek założyć przed filtrem czy za i czy niepogorszy to pracy silnika? (ograniczenia w dostarczniu paliwa przy wyższych obrotach)
spanky Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Filtr paliwa był wymieniony ok 2 miesiace temu i jest przejechane 8 tys. km, czy to wina filttra? A gdzie ten zaworek założyć przed filtrem czy za i czy niepogorszy to pracy silnika? (ograniczenia w dostarczniu paliwa przy wyższych obrotach) nie zakładaj zadnego zaworka :exclaim: ... problem powinien zostac rozwiazany bez tego typu rozwiazan.... jak najbardziej moze o byc wina filtra paliwa a jeszcze bardziej nieszczelnosci w układzie paliwowym ....
Bastek Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2007 A czy osłabiony akumulator może być przyczyną takiego stanu rzeczy, bo zuważyłem, że przy dłuższym kręceniu trochę go"muli"?
spanky Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 A czy osłabiony akumulator może być przyczyną takiego stanu rzeczy, bo zuważyłem, że przy dłuższym kręceniu trochę go"muli"? moze .....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się