Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 2,5TDI] Problem z grzaniem świec


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z porannym grzaniem świec tzn. czasami zdarza się tak, że ich nie włącza choć temp. zewnętrzna dość niska. Wymieniłem czujnik czteropinowy znajdujący się od gory silnika i nadal nic. Nie zdarza się to zawsze ale jest dość uciążliwe jak trzeba pokręcić dłużej. Dzisiaj np choć temp zew ok 17 stopni świece podgrzał a wczoraj temp stopni i lipa zero grzania. Co moze być przyczyną takiego zachowania??

Dodam że silnik 2,5 tdi AKN.

Opublikowano

swiece nie grzeja w temp powyze 5 stopni celsjusza :wink: ...

problemów z odpaleniem szukał bym gdzie indziej ....

np.kat wtrysku,czujnik temperatury itp/itd ...

podepnij Vag'a moze wypluje jakis błąd .... :wink:

Opublikowano

jeżeli masz na zewnątrz powyżej +5 to kontrola od świec powinna się na chwilę zapalić i zaraz zgasnąć dopiero przy niższych temperaturach zapala się na dłużej i wtedy świece grzeją. Zacznij od układu paliwowego (może się zapowietrza) u mnie tak miałem a pomogła wymiana filtra paliwa

Opublikowano

Witam,

Ja mam odwrotnie - zimny silnik bez wzgledu na temp. na zewnatrz - kontrolka pali się ok. 5-8 sec.; silnik ciepły - ok 1 sec. Pytałem w ASO - powiedzieli: tak ma być!

Pozdrawiam

MASA

Opublikowano
Witam,

Ja mam odwrotnie - zimny silnik bez wzgledu na temp. na zewnatrz - kontrolka pali się ok. 5-8 sec.; silnik ciepły - ok 1 sec. Pytałem w ASO - powiedzieli: tak ma być!

Pozdrawiam

MASA

no nie wydaje mi sie ze tak ma byc :wink:

Opublikowano

Po podłączeniu Vaga nie pokazał żadnych błędów wszystko ok. Dziwne jest także to że gdy silnik zimny to wskażmik temp na desce pokazuje prawie 60 stopni i to raczej nie jest normalne?

Opublikowano
Dziwne jest także to że gdy silnik zimny to wskażmik temp na desce pokazuje prawie 60 stopni i to raczej nie jest normalne?

g62 do wymiany :wink:

Opublikowano

g62 do wymiany

Co to takiego i ile kosztuje?

Opublikowano

G62 - czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Opublikowano

Jeżeli to ten czteropinowy to juz go wymieniłem i nic dalej to samo. A czy przyczyną może być to że paliwo się cofa do zbiornika i trzeba go pokręcić aby naszło? Jest jakiś zaworek który temu zapobiega?

Opublikowano

Są takie zaworki jednokierunkowe mam nawet na sklepie takie do różnych srednic przewodów. Ale lepiej sprawdź dlaczego sie cofa i dlaczego pompka paliwa w zbiorniku nie pompuje

Opublikowano

kiedy wymieniales filtr paliwa .... :question:

Opublikowano

Filtr paliwa był wymieniony ok 2 miesiace temu i jest przejechane 8 tys. km, czy to wina filttra? A gdzie ten zaworek założyć przed filtrem czy za i czy niepogorszy to pracy silnika? (ograniczenia w dostarczniu paliwa przy wyższych obrotach)

Opublikowano
Filtr paliwa był wymieniony ok 2 miesiace temu i jest przejechane 8 tys. km, czy to wina filttra? A gdzie ten zaworek założyć przed filtrem czy za i czy niepogorszy to pracy silnika? (ograniczenia w dostarczniu paliwa przy wyższych obrotach)

nie zakładaj zadnego zaworka :exclaim: ...

problem powinien zostac rozwiazany bez tego typu rozwiazan....

jak najbardziej moze o byc wina filtra paliwa a jeszcze bardziej nieszczelnosci w układzie paliwowym ....

Opublikowano

A czy osłabiony akumulator może być przyczyną takiego stanu rzeczy, bo zuważyłem, że przy dłuższym kręceniu trochę go"muli"?

Opublikowano
A czy osłabiony akumulator może być przyczyną takiego stanu rzeczy, bo zuważyłem, że przy dłuższym kręceniu trochę go"muli"?

moze .....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...