Gość shakal Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Witam. Tydzień temu auto odpaliło i zgasło po paru sekundach .Tak jakby wypaliło się paliwo co było w filtrze i koniec.Po dłuższym czasie udało mi się je uruchomić.Dziś to samo ,tyle że już nie odpaliło.Błędów żadnych na Vagu.Po odłączeniu przewodu od filtra i próbie odpalenia paliwo nie leci.Jakby pompa z baku nie dawała paliwa.Ktoś z was może coś poradzić?
kudalty66 Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 witam, sprawdż w temacie odpowietrzanie pompy VP44 który to bezpiecznik żeby go podłaczyc na krótko i posłuchaj czy w baku pompka swiszcze, jeżeli nie to znaczy ze pompka w zbiorniku padła, może tez byc wina zaworka zwrotnego który nie trzyma paliwka w układzie i pozwala na jego powót do zbiornika,. pozdrawiam
Gość shakal Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Dzięki.Pompka w zbiorniku świszcze ale paliwa nie daje.W odwrotną stronę na krótko podłączona tak ale zaciągać nie chce.Jak ją wyjąć ze zbiornika?[br]Dopisany: 27 Lipiec 2009, 15:21_________________________________________________Wymontowałem pompę z baku.Może mi ktoś powiedzieć jak ją sprawdzić?Za nową chcą w serwisie 2072 zł .
Piotruś Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Myślę, że pompę wybudowałeś zupełnie niepotrzebnie - jej zadaniem jest wyłącznie napełnianie kosza paliwem, z którego VP44 musi zaciągnąć paliwo samodzielnie. Proponuję poskładać to czym prędzej do kupy i poszukać miejsca, w którym następuje faktyczne zapowietrzenie. Obstawiam filtr (zaworek?) , przewody lub samą VP44 ... .
Gość shakal Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Dzięki ,filtr wymieniłem i zabierałem się za odpowietrzanie.Próbowałem odpowietrzać i paliwo do węża nie leciało. W takim razie po co ma być pompka załączona do odpowietrzania?
Piotruś Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 W takim razie po co ma być pompka załączona do odpowietrzania? Właśnie dlatego, że kiedy będziesz wysysał paliwo przez wężyk powrotny - zadaniem pompki będzie stałe napełnianie kosza w zbiorniku, z którego "pociągniesz" paliwko . Inaczej mówiąc - gdyby pompka nie napełniała tego kosza paliwem, to po pewnej chwili zamiast ropki znowu ciągnąłbyś tylko powietrze (zapowietrzając "przy okazji" filtr i całą instalację po stronie ssącej od zbiornika aż po pompę VP44) ... .
Gość shakal Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Dzięki,jeszcze jedno pytanie.Pompa ma pompować do kosza czyli robić pod siebie? .Moja wypompowuje jak ją podłączę na krótko odwrotnie,tylko.
Piotruś Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 "Nie chcę" odpowiadać na tak postawione pytanie - oczywście tylko dlatego żeby nie wprowadzić Ciebie (ani nikogo innego) w błąd. Może jest ktoś, kto posiada zdjęcia tej pompy (???) i zechce Ci/nam to objaśnić na "żywym" organiźmie kierunek przepływu paliwa (przy pomocy Painta albo innego fotoszopa ... ) ?
Gość shakal Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Może inaczej sformułuję pytanie,pompka ma zaciagać paliwo przez rurkę i wypluwać przez sitka ? [br]Dopisany: 28 Lipiec 2009, 21:33_________________________________________________Sama vp 44 może sie zapowietrzać,jak to sprawdzić?Jak podłączę pompkę do filtra na chwilę to zaciągam z paliwem,tak jak należy ,a za pompą ciągnę samo powietrze, jakby pomiędzy filtrem a pompą była dziura jak berlin,przewody są ok.
Piotruś Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Sama vp 44 może sie zapowietrzać,jak to sprawdzić?Jak podłączę pompkę do filtra na chwilę to zaciągam z paliwem,tak jak należy ,a za pompą ciągnę samo powietrze, jakby pomiędzy filtrem a pompą była dziura jak berlin,przewody są ok. Wywołaj podciśnienie (lub nadciśnienie ale z umiarem). Tak najłatwiej zlokalizować wszelkie nieszczelności ... .
Gość shakal Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Naprawione.Przyczyną zapowietrzania była zepsuta pompka spietrzająca.Silniczek chodził a pompka nie pompowała.Dzięki za pomoc.
pawelwor Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Wywołaj podciśnienie (lub nadciśnienie ale z umiarem). Tak najłatwiej zlokalizować wszelkie nieszczelności ... . A jak to wywołać w AFN'ie? Gdzies mi chyba powietrze łapie, ale nie wiem jak to sprawdzić... Objaw: po nocce musze kręcić trochę dłużej żeby załapał (nawet kilka sekund), a jeśli przetrzymam ok. 8 sekund na zapłonie (bez startu) i wtedy przekręcę to potrafi odrazu złapać
Gość shakal Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 U mnie po nocce zamiast paliwa było samo powietrze.Popatrz na wąż paliwowy zanim spróbujesz odpalić,czy zbiera się tam powietrze .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się