Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] 3.0tdiQ CompSport


miron78

Rekomendowane odpowiedzi

wykres ładniejszy niż ori przynajmniej krzywa momentu znacznie lepsza :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykres ładniejszy niż ori przynajmniej krzywa momentu znacznie lepsza :notworthy:

dlatego robi sie softy .... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perfekcja :kox:

warnwarn.gifUWAGA !!!

W wątkach wypowiadamy sie tylko i wyłącznie merytorycznie. Za posty typu: super chip, gratki, rewelacja, ślicznie, wypas, emoty, szkoda, że to czy tamto oraz innego typu "spam" będą bezwzględnie dawane ostrzeżenia (patrz pkt 12 Regulaminu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rewelacja :good:

warnwarn.gifUWAGA !!!

W wątkach wypowiadamy sie tylko i wyłącznie merytorycznie. Za posty typu: super chip, gratki, rewelacja, ślicznie, wypas, emoty, szkoda, że to czy tamto oraz innego typu "spam" będą bezwzględnie dawane ostrzeżenia (patrz pkt 12 Regulaminu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden z najładniejszych wykresów jaki widziałem , chłopaki pokazali na co ich stać.

Rewelacja!! . Mironek a jak spalanie?

Była możliwość podciągnąć jeszcze coś wyżej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden z najładniejszych wykresów jaki widziałem , chłopaki pokazali na co ich stać.

Rewelacja!! . Mironek a jak spalanie?

Była możliwość podciągnąć jeszcze coś wyżej?

spalanie - jak narazie nie miałem okazji sprawdzić, nawet na serii zbyt krótko miałem autko żeby porównać - myślę że tradycyjnie ( przy butowaniu 1l więcej, przy spokojnym lataniu 0,5l mniej )

Chyba początkowo nawet było więcej ale drżał drążek zmiany biegów i troche zeszli żeby było bezpiecznie :) [br]Dopisany: 27 Lipiec 2009, 13:52_________________________________________________

Czy jest DPF w końcu ?

Brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak

no to można i 300KM robić :decayed:

żeby mu drążek zęby powybijał? :decayed:

a tak na poważnie to trafiła Ci się ta motorownia jak ślepej kurze ziarno :evil:

można chyba powiedzieć że to najszybsze 3.0 w klubie :gwizdanie: graty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak

no to można i 300KM robić :decayed:

żeby mu drążek zęby powybijał? :decayed:

a tak na poważnie to trafiła Ci się ta motorownia jak ślepej kurze ziarno :evil:

można chyba powiedzieć że to najszybsze 3.0 w klubie :gwizdanie: graty

śmiem twierdzić, że najmocniejsze co nie oznacza najszybsze :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

program programowi nie jest równy .........

1/4 mili i kilka startów zweryfikuje Compotów :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak

no to można i 300KM robić :decayed:

żeby mu drążek zęby powybijał? :decayed:

a tak na poważnie to trafiła Ci się ta motorownia jak ślepej kurze ziarno :evil:

można chyba powiedzieć że to najszybsze 3.0 w klubie :gwizdanie: graty

śmiem twierdzić, że najmocniejsze co nie oznacza najszybsze :gwizdanie:

dokładnie :)[br]Dopisany: 27 Lipiec 2009, 14:43_________________________________________________

program programowi nie jest równy .........

1/4 mili i kilka startów zweryfikuje Compotów :naughty:

właśnie :)

niema się co napalać na cyferki wykresu ( to tylko papier )

Tak naprawdę czy ma sie program na 280 czy 260 to wg mnie kosmetyczna różnica ( co chyba zresztą na letnim było widać - 3x 3.0tdi i 3 różne, zaskakujące wyniki :) )

Jeden może być słabszy i pójdzie lepiej z dołu drugi zaś odwrotnie.

Jeden kierowca jest oblatany na 1/4 inny nie i jeden drugiego wydyma mimo papierkowo niższej mocy.

Tak więc wg mnie niema się co rozpisywać, porównywać czy weryfikować.

Mi fura ma służyć do miłej/bezpiecznej jazdy z rodzinką i taka w tym momencie jest :):wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

papatrz jaka masz temperature zasysania i otoczenia 33 celcjusze można sądzić,że w zimie jeszcze mocy i Nm przybędzie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

papatrz jaka masz temperature zasysania i otoczenia 33 celcjusze można sądzić,że w zimie jeszcze mocy i Nm przybędzie :decayed:

wiem wiem , upał się trafił niemożliwy w tym dniu a jak wiadomo są to warunki wpływającve niekorzystnie na pomiary.

Dlatego też wynikiem byłem podwójnie zaskoczony ( pozytywnie oczywiście ) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm..

Na tym syfiastym sofcie z DE miales 220@480, a w serii jeszcze lepiej?

Oczywiscie wykres fajny, ciekaw jestem jakby to wygladalo na 1/4 z autem oniaka :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2xxPS .. ale chyba jeździ się tym co na niebiesko jest na wykresie

a druga sprawa to temperatura otoczenia powinna na porządnej hamowni być korygowana i to pokazuje zdaje się pozycja wg Normy i po korekcie na silniku

gratuluję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...