waskiphoto Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Witam. POsiadam program bardzo mocny z mojej 90-tki mam teraz 120km i 294nm...Che zamotowac wtryski 216 Bosch i pytanie czy program musze zmienic? Jakie moga byc konsekwencje jesli tego nie zrobie...Aha i na jakie wartosci trzeba je ustawic? Dziekuje za pomoc i pozdrawiam
seba1-2 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 na 0.216 będzie ci poddymiać bez zmiany softu, w twoim przypadku po instalacji 0.216 pasowało by zrobić korektę softu w ecu i będzie git [br]Dopisany: 01 Sierpień 2009, 19:18_________________________________________________twoje wtryski trzeba po instalacji końcówek 0.216 przestawić na 220/300 bar
Kubica86 Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 To może i ja dołączę się do tematu, posiadam AFN 110 KM. Czy po zmianie wtrysków całych ustawionych, muszę jechać na korektę czy też mogę tak jeździć??? Zaznaczam że jeszcze nie robiłem zmian na sofcie ( chip). Powiedzcie jak to wygląda?
grzes1150 Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 To może i ja dołączę się do tematu, posiadam AFN 110 KM. Czy po zmianie wtrysków całych ustawionych, muszę jechać na korektę czy też mogę tak jeździć??? Zaznaczam że jeszcze nie robiłem zmian na sofcie ( chip). Powiedzcie jak to wygląda? Masz zmieniać same wtryski? to lepiej zrób sam program Po samym programie będzie znacznie lepiej niż po samej zmianie wtrysków.
Kubica86 Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Ok grzes1150, tylko ja planuję dalsze mody. Czekam na turbo, teraz kupuję fmic. I myślę nad tymi wtryskami bo po zmianie turbo musowo muszę program zrobić, a a po samych wtryskach?? Bo nie chciał bym po tygodniu czy 2 jechać jeszcze raz na korekte...
grzes1150 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Ok grzes1150, tylko ja planuję dalsze mody. Czekam na turbo, teraz kupuję fmic. I myślę nad tymi wtryskami bo po zmianie turbo musowo muszę program zrobić, a a po samych wtryskach?? Bo nie chciał bym po tygodniu czy 2 jechać jeszcze raz na korekte... A no to co innego. Najpierw zakładaj wszystkie graty, wywal kata, zaślep EGR i na sam koniec wal na program. Nie zapomnij też o wyczyszczeniu kolektora ssącego
macin87 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Witam, jak założysz 216, turbo od np AWX + FMIC to powinieneś osiągnąc koło 150KM po zmianie wtrysków hybrydowych możesz jeżdzić, ale auto moze troszke kopcić, dlatego po założeniu poleca się programik grzes1150 napisał dobrze, pozakładaj wszystkie rzeczy jw i potem jedź na program
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się