Skocz do zawartości

macin87

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O macin87

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia macin87

0

Reputacja

  1. Dzięki za informacje do kiedy musi być podana ostateczna decyzja czy się zapisuje czy nie??
  2. Witam, a auta z automatami też mogą być? Np. Moje AHU + 216, automat 4 biegowy DMV 1997r??
  3. Witam, ja wymieniłem termostat na ori i na kanale 49 mam 93-97 nawet stopni, a na 51 zawsze 90, i wskazówka na liczniku od temperatury jest minimalnie prze 90 st. Najpredzej u Ciebie padł termostat, poniewaz nie dogrzewa sie silnik co masz na kanale 49.
  4. Powinno być wszystko ok, bez zarzutu działać i grzać nie masz co się martwic
  5. Volvo to calkowicie inne wtryskiwacze 216 sa od 2,5 TDI Volkswagena T4 a nie od Volvo mozesz wymienic koncówki wtryskwiaczy w swoich wtryskiwaczach i jechac na korekcje softu i bedzie około 130KM zapraszam na link w podpisie
  6. mich24 temat w niepoprawnym dziale Diagnostyka VAG kompresji tak nie sprawdzisz, najlepiej wyjąc wtryskiwacze, w ich miejsce przyłożyć odpowiedni zegar do pomiaru ciśnien, zakrecic rozrusznikiem i masz pomiar
  7. do ok. 130 KM masz jeszcze małe koszta czyli końcówki(216) + chip fmic można dołożyc ale do 130KM powinien wydołać seryjny, a potem od 130KM-... już zaczynają się droższe mody: turbo, fmic, sprzęgło, pompa 11, 230stki z tego co mi pisałeś to chcesz w okolicach 130 KM, czyli juz masz odpowiedź
  8. Popularne 216 to: 2437010060 (P764) 2,5 TDI SILNIK AHY średnica otworków 0,216mm T4 150 KM 2,5 TDI w wersjach Multivan i Caravelle silniki AHY i AXG Posiadam takie jeśli chcesz więcej wiadomości w podpisie
  9. Witam, jak założysz 216, turbo od np AWX + FMIC to powinieneś osiągnąc koło 150KM po zmianie wtrysków hybrydowych możesz jeżdzić, ale auto moze troszke kopcić, dlatego po założeniu poleca się programik grzes1150 napisał dobrze, pozakładaj wszystkie rzeczy jw i potem jedź na program
  10. fantastic orientujesz sie może czy hamują automaty?
  11. Tak, powinno sie zgadzac ze to o to chodzi
  12. Dzięki bardzo jest sponsorem wyścigów Z Ulicy Na Tor , co użytkownik Focal organizuje
  13. po założeniu turbinki może potem ograniczać moc wydajność pompo wtryskiwaczy jeżeli chcesz zmienić końcówki do pompo wtryskiwaczy to zapraszam link w podpisie
  14. koszty hmmmmm... podam Ci na swoim przykładzie turbo AWX/ARL - 1800zł sprzęgło jednomasowe wzmacniane - ok 1500zł wtryski 0,216 - ok 1400zł chłodniczka oleju od AWX to nie wiem, ja patrzałem na zewnętrzną chłodnicę MOCALa, to razem na gotowo - ok 650zł FMIC+ orurowanie+robota - ok 800zł Soft - 1300/1500zł pompa 11 - na forum była nowa to chyba za ok 2000zł jak dobrze pamiętam, używki regenerowane tańsze U mnie 4 końcówki 216 Fratelli Bosio są po 150zł, czyli 600zł i potem regulacja 200zł ciśnienia =800zł a nie 1400zł
  15. Nie tylko, nie pojeździsz sobie za długo ale popodskakujesz jak piłka, przytrzesz spód wiele razy itd. Za duże obniżenie, żeby jeździć na seryjnych amortyzatorach. Wiem z autopsji. dziękuję za odpowiedzi,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...