Gość MorgothDBMA Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Temat SMT6, SMT7 jest dla mnie zupełnie nowy więc dopiero go ogarniam, w związku z tym pytanie: Czy te urządzenia mają jakikolwiek sens dla silnika wolnossącego, nawet nie chodzi mi koniecznie o zwiększenie mocy ale np. o korekcje kształtu krzywej momentu/mocy i inne ewentualne eksperymenty.... Z tego co przeczytałem o tym urządzenu można tam swobodnie modyfikować różne parametry jakimś dołączonym softem pod windę..... jak to wygląda w praktyce? Być może jak nie jest to szczególnie drogie to fajnie byłoby poeksperymentować dowiedzieć się sporo więcej o silniku.... Proszę o wszelkie opinie...
poziek Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Szczerze mowiąc MorgothDBMA, wydaje mi się, że powinieneś pytac na www.streetracing.pl
chołek_płock Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Według mojej wiedzy - trochę na ten temat czytałem, to samo założenie smt do silnika wolnossącego może przynieść podniesienie parametrów +5%. Rzeczywiście da sie zmodyfikować przebieg krzywych momentu i mocy, przec co można poprawić elastyczność silnika oraz zmniejszyć zużycie paliwa (jak ktoś to umiejętnie zrobi). Smt+ wałki i wydech - tu już większe pole do popisu.
Gość MorgothDBMA Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 mi tylko chodziłby o mozliwość "zabawy we własnym zakresie" parametrami silnika, zwiększenie mocy to może faktycznie max 2-3%, bo 5% to chyba w wolnossaku ciężko. No coż najpierw kupie to V8 a potem zobaczymy.... dzięki za info
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się