Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Logi do oceny - dół strony nr 1


mech15

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Mój problem wygląda tak: zrobiłem 100 km autem po górach, dojechałem na miejsce bez żadnego problemu 110 koników ciągnęło równo. Auto zaparkowałem pod gołym niebem, dziś cieplutko było nawet. Po 5-6 godz wróciłem odpaliłem auto. Pojawiła się kontrolka AIR BAG i auto było bardzo słabe. Zgasiłem, podczas ponownego odpalenia obroty podskoczyły do 2000 i opadły, wskazówka obrotów jeszcze drgnęła minimalnie do dołu. Powtórzyłem odpalenia wszystko tak samo: AIR BAG się świeci, skok obrotów przy odpaleniu, auto słabe że aż żal ;( W domu zrobiłem auto scana, oto wyniki:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 S

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1621

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

3 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)

04-00 - Mechanical Malfunction

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 820 043 D

Coding: 04143

Shop #: WSC 06325

Note: Excessive Comm Errors

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 959 655 L

Component: Airbag 7 Audi 0503

Coding: 00106

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 861 A

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D02

Coding: 00140

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0329232

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal to Low - Intermittent

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 862 257 K

Component: ZV-Pumpe, Funk D05

Coding: 12864

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

End -------------------------------------------------------

Wykasowałem je wszystkie. Kontrolka AIR BAG zniknęła, ale błąd

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)

04-00 - Mechanical Malfunction

został. Nie wiem co te wszystkie błędy oznaczają. Auto ciągle słabe, przy odpalaniu skok obrotów do 2000.

Czekam na podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko już mam odp na moją największą bolączkę (błąd 01237), nie szukałem najpierw na forum bo moje wkurwienie tym, ze na ponad 100 km trasy powrotnej musiałem ustępować miejsca matizom, swiftom i wszelkim żęchom drogi, sięgnęło zenitu!!!!! :wallbash:

Błąd poduszki wykasowałem i się nie świeci.

Pozdr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko już mam odp na moją największą bolączkę (błąd 01237), nie szukałem najpierw na forum bo moje wkurwienie tym, ze na ponad 100 km trasy powrotnej musiałem ustępować miejsca matizom, swiftom i wszelkim żęchom drogi, sięgnęło zenitu!!!!! :wallbash:

Błąd poduszki wykasowałem i się nie świeci.

Pozdr :)

wymieniles 109-tke ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie przeczyściłem śrubę i nakrętkę na niej - pomogło na jedno odpalenie :/ (auto śmigało aż miło).

Sprawdzę jeszcze wiązkę do czujnika, jeśli nie pomoże, to wymienię 109.

Spanky, masz jakieś dodatkowe rady? Co myślisz o błędzie poduszki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panów !!!!!!!!!!

Chciałbym jeszcze przez chwile pociągnąć ten temat,otóż mam pytnie

dzisiaj wczasie jazdy zapaliła mi się kontrolka air bag na czerwono, z autkiem

nic się nie dzieje ale jestem wydygany bo niewiem co się może wydażyć .

Proszę o radę bo martwi mnie ta czerwona kontrolka. Pozdrowionka!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczne od kolegi MECH

mam coś na temat twojego błądu AIRBAG`a

01217 Side Airbag zapalnikiem, Driver's Side-N199 - Odporność wartość zbyt duża

Możliwe przyczyny:

przecięcty, nacięty kabel wiązki

Boczne poduszki powietrznej jednostki, stronia kierowcy wadliwego Airbag Control Module-J234-wadliwe

Możliwe skutki:

Uruchomenie bocznych poduszek, lub brak zadziałania w potrzebie

Działanie korygujące:

- Naprawa okablowania zgodnie z okablowaniem diagramie.............. i tu zaczął bym od siedzeń ...wtyczki, kabelki itp. Jesli nie to obstawiał bym taśme w kierownicy.

- Wymień boczne poduszki powietrznej jednostki, po stronie kierowcy....( hard opcja)

- Wymień moduł poduszki powietrznej Kontrola-J234 - (hard opcja)

A teraz Harysiek....

Chłopie tak żeś się wstrzelił w watek że nie wiadomo o co chodzi.

A propos watek dptycvzy głóewnie spadku mocy silnika a tu AIRBAGI... :kox:

Pozdrawia

SZYCHA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no taki tytuł wątku :)

Sprawdziłem wtyczki pod siedzeniem i są strasznie luźne, tzn zatrzask nie trzyma dobrze kostki po spięciu więc pewnie tam jest problem. Po wykasowaniu błędu AIR BAG, błąd powrócił tylko raz i na razie spokój.

Poduszki nie mogły się uruchomić, bo było by je widac :), no i chyba nie było potrzeby ich uruchamiania po auto stało na poboczu cały dzień.

Co do N109tki, to działa, ale w kratkę. Mam wrażenie, że w upalny dzień sobie nie radzi, a wieczorem git. Tak, czy inaczej idzie do wymiany.

AIR BAGa na razie będę obserwował.

dzieki za pomoc SZYCHO :)

P.S. ja też dostałem tego pierdzielca![br]Dopisany: 04 Sierpień 2009, 00:06_________________________________________________Wymiana N109tki całkowicie rozwiązuje problem.

Koszt w IC (rzeszów) to 220 PLN

Pozdr[br]Dopisany: 14 Sierpień 2009, 09:36_________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Witam przedstawiam świeże logi do oceny. Pierwsze dwa z dynamicznych były robione na 4 biegu, reszta na 3

Statyczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36707.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36701.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36704.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36703.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36706.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36702.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36705.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36700.html

Basic Settings:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36709.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36711.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36708.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36710.html

Dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36716.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36719.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36715.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36718.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36717.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36714.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36713.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minimalnie statyczny kąt wtrysku jest źle ustawiony

można by przeplywke przemyć, może to by poprawiło wstawanie turbo

dawkę vagiem zwiększ, też powinno pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minimalnie statyczny kąt wtrysku jest źle ustawiony

na razie tego nie ruszam

by poprawiło wstawanie turbo

chodzi ci o dynamiczne 11?

_________________________________________________

2 miesiące temu był zrobiony rozrząd - wszystko z nim git?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, chodzi mi o 011, możesz też wyczyścić kolektor ssący, z przeplywką uważaj, a dawkę vagiem przestaw

w logach praca rozrządu ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kat jeszcze siedzi, ale już niedługo. Po wyrzuceniu zrobić dynamiczne 011?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...