Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Ślizganie paska


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam taki problem. Po przejechaniu kilku kilometrów np: 10km jak się rozgrzeje silnik zaczyna głośniej pracować wspomaganie na wolnych obrotach głównie przy wyjeżdżaniu

z parkingu. Zauważyłem z kumplem że jak kręcę kierownicą to przy maksymalnych jej położeniach na krótkie momenty 0,3 sekundy staje pompa wspomagania i słychać jak się ślizga po pasku. Jak się mocniej rozgrzeje to efekt występuje już nie tylko przy skrajnych położeniach kierownicy ale przy jakimkolwiek ruchu kierownicą.

Zauważyłem też że pasek i alternator chodzi normalnie, przystaje tylko pompa.

Czy przyczyną może być pasek który pewnie robi się ciepły po przejechaniu kilku kolometrów, czy raczej znak że pompa dogorywa?

Dzięki za pomoc.

Opublikowano

niestety to juz pompa ale jesli chcesz miec pewnosc ze to akurat nie jest wina paska bo jak wiadomo kazdy szuka najtańszego rozwiazania jedz do sklepu i kup w spreju płyn do pasków psikniesz na niego jak bedzie juz ci piszczałi on powinien spowodowac to ze pasek przestanie sie slizgac...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...