paw1976 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Witam. Mam taki problem. Po przejechaniu kilku kilometrów np: 10km jak się rozgrzeje silnik zaczyna głośniej pracować wspomaganie na wolnych obrotach głównie przy wyjeżdżaniu z parkingu. Zauważyłem z kumplem że jak kręcę kierownicą to przy maksymalnych jej położeniach na krótkie momenty 0,3 sekundy staje pompa wspomagania i słychać jak się ślizga po pasku. Jak się mocniej rozgrzeje to efekt występuje już nie tylko przy skrajnych położeniach kierownicy ale przy jakimkolwiek ruchu kierownicą. Zauważyłem też że pasek i alternator chodzi normalnie, przystaje tylko pompa. Czy przyczyną może być pasek który pewnie robi się ciepły po przejechaniu kilku kolometrów, czy raczej znak że pompa dogorywa? Dzięki za pomoc.
rafalkor75 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 niestety to juz pompa ale jesli chcesz miec pewnosc ze to akurat nie jest wina paska bo jak wiadomo kazdy szuka najtańszego rozwiazania jedz do sklepu i kup w spreju płyn do pasków psikniesz na niego jak bedzie juz ci piszczałi on powinien spowodowac to ze pasek przestanie sie slizgac...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się