Skocz do zawartości

rafalkor75

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafalkor75

Osiągnięcia rafalkor75

0

Reputacja

  1. niestety to juz pompa ale jesli chcesz miec pewnosc ze to akurat nie jest wina paska bo jak wiadomo kazdy szuka najtańszego rozwiazania jedz do sklepu i kup w spreju płyn do pasków psikniesz na niego jak bedzie juz ci piszczałi on powinien spowodowac to ze pasek przestanie sie slizgac...
  2. kolego najprosciej to...jedz na szrot i kup sobie 2 gumy na tył i problem zniknie... a jezeli masz jeszcze z 40 pln na zbyciu to odwiedź stacje kontroli pojazdów i sprawdz sobie amortyzatory bo moze sa juz w kiepskim stanie avant to avant zazwyczaj ludziska kupuja je po to zeby wozic cos z tyłu ... pozdrawiam
  3. moze korektor siły hamowania ci padł
  4. ...szanowny kolego z ASO mówiłem ze nie chce nikogo obrazic jednak mam do ciebie jako FACHOWCA oczywiscie pytanie .....wyobraz sobie ze masz tarcze nieprzetoczone czyli nie maja płaskiej powierzchni a dlaczego nie jest płaska to zapewne wiesz i masz klocki hamulcowe które sa nowe czyli maja płaska powierzchnie... oczywiscie wiesz ze tarcze sa twardsze od klocków... i mamy te dwie różne płaszczyzny o różnej twardości i róznej powierzchni jak myslisz co będzie sie działo gdy one zaczna ze soba współpracowac? ....zarzucasz mi ze nie czytam wszystkich odpowiedzi w poscie i tu tez sie mylisz bo zdecydowanie czytam wszystko bo mozna sie czegos nowego nauczyc a niestety nie pozjadalem wszystkich rozumów i czeka mnie jeszcze wiele nauki zeby móc o sobie powiedziec FACHOWEIC :> jednak podważyłem twoją jedna wypowiedz i tylko do niej sie odniosłem nie po to zeby tobie ublizyc tylko po to zeby ludzie na oko nie sprawdzali tarcz .... zarzucasz mi równierz brak znajomosci terminów lub jak wolisz stwierdzasz ze nie potrafie nazwac poprawnie czynnosci ( owalizacja) wiesz nie nazywam wszystkiegoo fachowym słownictwem bo jak zapewne wiesz nie kazdy pracuje w ASO i wie co to oznacza( kazde fachowe nazewnictwo) i lepiej opisac poszczególne czynnosci obrazowo np jesli komus kto sie nie zna na mechanice powiesz ze ma uszkodzony sworzeń wahacza nie bedzie wiedzial co to jest ale jak mu pokazesz palcem to bedzie wiedział co ma kupic itd. oczywiscie równie dobrze móglbys przyczepic sie do mojego słownictwa badz błedów ortograficznych ...i ostatnia juz chyba twoja uwaga.... tak zdecydowanie i z cała odpowiedzialnością odsyłam wszystkich czytających te posty do fachowców jesli maja problemy z ukladem hamulcowym od tego układu zależy bezpieczeństwo zarówno twoje moje i innych... naprawianie tego układu domowymi sposobami jest przeze mnie oczywiscie poczytane za zwykłe ignoranctwo ... kolego z ASO zawsze mozesz miec odmienne zdanie od mojego pozdrawiam i przepraszam jesli ciebie uraziłem
  5. wszystko da sie samemu zrobic jesli jednak nie jestes mechanikowaty to nie polecam lepiej dac kilka złotych fachowcowi niz samemu cos spartaczyc... tym bardziej ze jak zapłacisz to wymagasz
  6. kolega siara 33 niby pracuje a ASO ale niestety jego wiedza odnośnie wymiany klocków nie jest niestety nawet na poziomie dostatecznym... nie chce oczywiscie nikogo obrazic ale nigdy podkreślam nigdy nie wymienia sie samych klocków po RĘCZNYM sprawdzeniu tarczy nie znam człowieka który by potrafił wyczuc ze tarcza jest prosta i na to miejsce nowe klocki nie dadzą nam drgań na kierownicy... poprostu nowe klocki i stare tarcze muszą sie do siebie ułożyc. a co moge powiedziec koledze któremu drga kierownica ... jśli wykluczasz błędy ludzi którzy wymieniali ci części to jedz do dobrego warsztatu który sprawdzi ci bicie tarcz na samochodzie zdejmuja tylko koła zakładaja urządzenie na pojeździe jeśli chodzi o luzy w zawieszenie to powiem tak pracuje kilka lat na stacji diagnostycznej i zawsze da sie sprawdzic luzy na szarpakach nie trzeba demonowac wahaczy tak jak tu niektórzy piszą problem wynika z tego co tu czytam ze z takimi problemami jeździcie do mechanika który unosi pojazd i szarpie za koło sprawdzając luz na drążku kierowniczym lub łożysku bo tylko to można w taki sposób sprawdzic a nie luz na sworzniach ale to tez ten luz będzie wyczuwalny jesli bedzie juz spory... proponuje z takimi stukami udać sie na stacje kontroli pojazdów gdzie diagnosta znajdzie problem
  7. według mnie to co pękło to jest koronka ABS
  8. jesli długo kręci i szybko kręci to byc moze to jest przepustnica powietrza która zamyka sie w momencie wyłączania silnika i zakleszczyła sie w tej pozycji od nagaru....
  9. nie przejdzie w mysl pzrepisów...mi jak misiaki zabieraja dowód to jade na stacje gdzie pracuje i biore papierek za 20 pln który pozwala mi odzyskac dowód...na kazdej stacji ci to wydadza bo nie chca tracic klientów a zawsze po wyjezdzie mozesz znowu szyby przyciemnic( tak sie tłumaczysz ty i diagnosta) mam w swoim autku szyby ciemne z przodu 4 razy mi zabierali dowód a ja za kazdym razem 20pln i szyby sa jakie byly....
  10. jesli chodzi o atest na szyby to zdecydowanie jest cos takiego ale nie od gosci ktorzy naklejają folie tylko z instytutu szkla i ceramiki ... natomiast jesli chodzi o atesty na folie to w 99 % folie maja atesty tak ze nie rozumiem waszego wzburzenia gdy piszecie o tym pamietac tylko nalezy ze to folia ma atest a nie szyba. jestem diagnosta samochodowym i zgodnie z dziennikiem ustaw 227 jak równiez rozporzadeniem prawo o ruchu drogowym w samochodach mają byc atestowane podzespoły jezeli załozymy ze szyba jest podzespołem i ma atest to przechodzi badanie ale jesli szyba ma naklejona folie ale atest jest na folie a nie na folie z ta szyba ( wydany atest przez instytut szkła i ceramiki) to na badaniu odpada...
  11. kolego twoje auto w standardzie ( zapewne) było na obreczach 16 calowych i jesli wstawiasz wieksze obrecze nalezy wyregulowac zbieznosc gdyz dopuszczalny błąd czy tez raczej odchyłka zbieznosci zmienia sie i tak na 16 jeszcze jest w granicach normy wrzucasz 17 czujesz róznice a jak wrzucisz wieksze to.....wtedy tez zazwyczaj oprócz znoszenia pojazdu mozna odczuc ze kierownica tez jest lekko odchylona przy jezdzie na wprost pozdrawiam
  12. witam wszystkich posiadaczy tego cudu techniki jakim jest audiloka A4 pozdrowienia z mińska mazowieckiego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...