Sajper Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 jak w temacie...nie wiem czy wymienić oba czy obejdzie się z jednym, ten który mam pykający padł bo guma sie zerwała i nie zauwazyłem tego przez całą zime wyszło dopiero wiosną...pykanie :/
migdalek1985 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Radze oba wymienić, juz raz to przerabiałem. Nie ma takiej możliwości aby tylko jeden był do wymiany!! to jak z tarczami i klockami, wymieniasz komplet, chyba ze za miesiac masz zamiar wymienic druga strone
wojtekce Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Radze oba wymienić, juz raz to przerabiałem. Nie ma takiej możliwości aby tylko jeden był do wymiany!! to jak z tarczami i klockami, wymieniasz komplet, chyba ze za miesiac masz zamiar wymienic druga strone o czym ty mówisz to nie klocki ani amortyzatory
Pucek Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 pierwszy raz słyszę że przeguby trzeba wymieniać parami to nie prawda, spokojnie wymieniaj jednego, pamiętaj o smarze
Pretor Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Jeżeli powodem wymiany jest zużycie przegubu w skutek dostania się syfu przez pękniętą osłonę to wymieniaj tylko ten zużyty. Bardzo fajnie masz opisaną wymianę w dziale "Warsztat". Sam wymieniałem tydzień temu przegub z tego samego powodu (pękła osłona poprzedniemu właścicielowi i założył nową, ale przegub był już do wymiany). Czas wymiany na spokojnie jakieś półtorej godzinki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się