Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wiązka elektryczna do gniazda elektrycznego haka Westfalia


Jarek_Re

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem. Zamontowałem dzisiaj oryginalny hak Westfalia do audi. Gniazdo przy nim jest niemieckie, ma 13 bolców. Jest przy nich wtyczka która wygląda taka samo jak wtyczka idąca do tylnej lampy, a poza tym jest cały pęk kabli które nie są zarobione. Jak to połączyć aby zaczęło to działać? Czy jest gdzieś dodatkowe gniazdo na tą wtyczkę? do czego podłączyć pozostałe kable? Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gniazdo 13 pin podłączenie:

pin. nr -opis

1. 44L -kierunkowskaz lewy,

2. 52 -tylne przeciwmgielne,

3. 31 -wspólna masa dla zacisków (1-Cool,

4. 44R -kierukowskaz prawy,

5. 58R -światło pozycyjne prawe,

6. 54 -światło stop,

7. 58L -światło pozycyjne lewe,

8. 62 -światło cofania,

9. (+) -plus z zacisku akumulatora,

10. (+) -plus po przełączeniu stacyjki,

11. wolny -rezerwa,

12. wolny -rezerwa,

13. 31 -wspólna masa dla zacisków (9-12).

zaczerpnięte z elektroda.pl[br]Dopisany: 08 Sierpień 2009, 21:53_________________________________________________i to jeszcze jest lepsze

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/be565f3f19097882.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd najlepiej pociągnąć kabel stałego zasilania(plus z zacisku akumulatora) i kabel ze stacyjki(plus po przełączeniu stacyjki), w jakie kabel najlepiej się wpiąć i którędy te kable poprowadzić aby najmniej rozkręcać auto? Czytałem ze w audi b6 potrzebny jest dodatkowo jakiś moduł obsługujący tą instalacje. Czy w b5 też jest potrzebny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak u ciebie ale raczej w 98 roku żadnego modułu jeszcze nie potrzeba co do stałego plusa i po stacyjce to najlepiej ciągnąc chyba od strony kierowcy pod kierownica masz tam wszystko i wzdłuż progu aż do samego tyłu auta ( przynajmniej ja bym tak zrobił)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam oryginalny hak i kupiłem przejściówkę do gniazda z 13 na 7 bolców. Nie wiem co jest ale mam tyko kierunkowskazy i nawet jak wyjmę przejściówkę i sprawdzę próbnikiem oryginalne gniazdo to to samo. Gdzie szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"mam oryginalny hak i kupiłem przejściówkę do gniazda z 13 na 7 bolców. Nie wiem co jest ale mam tyko kierunkowskazy i nawet jak wyjmę przejściówkę i sprawdzę próbnikiem oryginalne gniazdo to to samo. Gdzie szukać przyczyny?"

Prawdopodobnie przekaźnik nawala i nie załącza pod obciążeniem. Sprawdź styki w przekaźniku. Moze zaśniedziały. Miejsce lewy tylny błotnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...