Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Tragiczne prowadzenie (napęd FWD)


cahe

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam -45 zawieszenie i muszę powiedzieć że różnica do seryjnego zawieszenia jest ogromna... auto bardzo szybko reaguje i nie buja się w zakrętach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cahe zacznij od geometrii.Jak wymieniales wahacze to pewnie sie cos ruszylo.Nie wiem jakie masz auto ( w sesie zawieszenie seryjne , czy jais pakiet S ) ale fakt w A4 silnik jest bardzo z przodu co powoduje nikorzystny rozklad masy i naturalna tendencje do "pchania" przodem.Juz nawet stare Ur quattro z tego slynelo i przez tyle lat w sumie nic sie nie zmienilo dopiero B8 to wielki krok do przodu .

Jednakze mam oske dyszla na zawieszeniu S-line i musze przyznac ze auto prowadzi sie nadwyraz dobrze ( a mam porownanie do dosc wielu samochodow sportowych z ktorymi mialem do czynienia)

Wracajac do geometrii to jest tu najwiecej i najtaniej do ugrania.Znajdz w swoim miescie kogos kto ogarnia ten temat profeslonalnie ( w sesie w wiekszosci miast sa zaklady ktore maja stycznosc z ustawianiem aut wyczynowych ) i popros aby ustawili ci go troszke rozbieznie a takze w miare mozliwosci ustawili pochylenia kol troszke w negacie.Auto powinno chetniej skrecac.

Kolejna modyfikacja ktora mozesz zlikwidowac ( oczywiscie czesciowo ) podsterownosc to stabilizatory.Tam tez jest duzo do ugrania bo zalozenie twardszych sprezyn i amortyzatow nie zmieni balansu auta.

Zakladaja jenak tylny stabilizator o wiekszej srednicy ( czytaj twardszy ) powinien zredukowac podsterownosc.Z tego co wiem to popularnym zabiegiem jest swap np: z RS4 lub kupno aftermarketowych np: Eibacha

Zacznij jednak od sprawdzenia swojego czyli geometrai i sprawdz stan amortyzatorow bo to tez jest bardzo wazne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce ośkę ;)

Ale świr - pierwszy raz słyszę chyba te słowa...... :shocked: :shocked: :shocked::naughty:

Posprawdzaj sobie geometrię, jak radzą koledzy, opony, czy nie slick i w ostateczności zostanie Ci obniżenie i utwardzenie zawieszenia - naprawdę jest wieeeelka różnica w prowadzeniu - przestaje bujać jak w Kołobrzegu na statku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to wina kół, zapodaj sobie minimum 17ki z oponą 225/45 z ET 35 :evil: twardość samochodu zmienia sie baaaaardzo znacznie w porównaniu do seryjnych 195/65/15 , wiem bo jeżdże na obu kompletach lato/zima i powiem tyle że te 15ki to sie boje że mi zlecą z felgi jak chce mocniej skręcić :kwasny: na 17kach jest jak gokart , na ale mam też zawias -60/-40 :wink4:

chociaż dwa sezony temu miałem felgi z S4 z ET45 i oponą 225/45 i seryjnym zawieszeniu. auto jeździło OK , ale nie super, założyłem wtedy dystanse do przodu 15 i do tyłu 20 i zrobiło sie miodzio :evil:

na następny sezon już obniżyłem fure i zapodałem 18ki z 225/40 i ET35 i był Meeeeega koks w zakrętach , ale za mało komfortu i za szerokie felgi jednak bo 9" , no i w tm sezonie latam na 17kach tak jak napisałem na początku :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...