jaksebastian 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Sprawdzałem w swojej a4 kąt początku wtrysku jest opóźniony ale mieści się w normie(38,40) probowałem ustawić ale dalej nie pójdzie koniec regulacji przy wymianie rozrządu coś sknocili (wymieniany 3000 kl. temu) moje pytanie czy robić rozrząd z powrotem czy czekać do następnej wymiany czy może jest jakaś inna opcja ustawienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Masz problem z odpalaniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Masz problem z odpalaniem ? teraz wątpie,żeby miał predzej jak przyjdzie jesień zima Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaksebastian 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 tylko jak jest ciepły ale nie duży[br]Dopisany: 17 Sierpień 2009, 11:37_________________________________________________przy gaszeniu potrafi zaruszać budą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 przy gaszeniu potrafi zaruszać budą ale to juz nie od kąta wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaksebastian 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Gdzieś wyczytałem (niepamiętam gdzie)że przy źle ustawionym kącie wtrysku silnik ma większe drgania i przy gaszeniu może zatrząś budą mogę się mylić ja tylko tak wyczytałem ale głównie to problem z odpalaniem mi na zimnym łapie od razu na ciepłym musze przytrzymać 3 do 4 sekund 2 razy zdażyło mi się że do 15 sekund. Czyli zostawić rozrząd tak jak jest czy rozbierać i przesuwać pompę o jeden ząbek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 O jeden ząbek będzie za dużo... Od kąta wtrysku zależy praca silnika, czy jest miękka, czy twarda, odpalanie i pewnie inne rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaksebastian 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 wiem że to będzie za dużo chodzi dosłownie o jakiś 0,3 mam którego już niemam a jak przestawie o ząbek myślę że w tej skali ustawienia będzie chyba że się mylę to proszę mnie poprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 a to trzeba coś grzebać z rozrządem jak jest kąt wtrysku źle ustawiony? Czytałem że po każdej wymianie rozrządu powinno się kąt wtrysku ustawiać. U mnie jest 41-42 i dosyć głośno chodzi auto i gorzej odpala teraz w zimie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się