Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Wysokie obroty (903obr/min) i ciężko odpala (Audi A3 AHF)


Mk-Mateusz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

A3,1998,AHF po zakupie. Wymienione płyny,filtry,rozrzad.

Znajomy ma takie problemiki z samochodem.

1) Od kupna samochodu ma wysokie oborty, dokładnie 903 czyli tyle ile autko powinno miec na ssaniu ( u mnie tak jest a poźniej spada do 842).

Uszkodzenie jakiegos czujnika czy cos? Vag nie widzi zadnych błedów itp. Wskazania wydaja sie w normie.

2) Auto ciezko pali, silnik suchy, wycieków oleju,paliwa nie ma. Rozrzad na VAG idealnie ustawiony na 59-51.

Zapala zawsze ale cieżko mu to idzie, dzieje sie tak za kazdym razem, czy zimne, czy ciepłe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężkie odpalanie to typowy objaw w AHF

auto zapewne ma grubo ponad 200kkm, co?

wypnij kostkę od czujnika temp płynu chłodzącego (ten który jest w bloku silnika) i powinien odpalic od kopa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie temperatury plynu i paliwa ?

jak jest ustawione w adaptacjach ?

jaka dawka rozruchowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Koledzy.

Wracam spowrotem do tego tematu bo przypomniało mi sie że kiedys pisałem o czymś podobnym...czyli o odpalaniu i czujniku.

Chodzi mi o sprawę ciężkiego odpalania samochodu - a gdy czujnik jest odpięty pali idealnie....

Sprawa z A3 w temacie pozostała nierozwiązana...

Ale w drugim samochodzie też tego własciciela A6 2001 AKN sprawa własnie wyglada tak jak kolega ANTONIO napsiał...

I teraz moje pytanie:

Możecie wyjaśnić dlaczego tak sie dzieje i jak sie za to zabrac???

VAG zadnych błedów, logów jeszcze nie robiłem.... ale skoro to znany problem to napewno ktoś wyjaśni o co z tym chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Miałem doczynienia z silnikiem AHF. Jesil chodzi o obroty w granicach 903 to wydają mi się one normalne, ja takie miałem i nie szukałem dziury, zreszta na Vagu mieściły sie w normie(zdaje sie od 850 do 950(czy jakos podobnie)). Jesli chodzi o ciezkie odpalanie tez mialem ten problem, szczegolnie gdy silnik byl cieply, az wstyd bylo odpalac bo tak dlugo to trwalo. U mnie odpicecie czujnika temepertury nie wiele pomoglo i pewnego razu wybrałem sie do magika od tunigu. Caly zabieg polegal na zmianach map startowych przy odpalaniu. Po tym zabiegu jak reka odjal. Auto palilo z pol obrotu az milo. Wiec moze wizyta u tunera pomoze.

POzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz, jeśli po odpięciu kostki pali odrazu to wymień ten czujnik i po kłopocie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz, jeśli po odpięciu kostki pali odrazu to wymień ten czujnik i po kłopocie :wink4:

Po wymianie czujnika wcale nie musi zniknac problem,a jest wielce prawdopodobne ze pozostanie ....

najpierw trzeba sprawdzic czy przyczyna to wysrany czujnik czy zupelnie cos innego ...

p.s nie jest to takie oczywiste jak sie wydaje ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...