Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Logi - turbina i przepływomierz 1.8T + LPG spadek mocy i kopci


sayan

Rekomendowane odpowiedzi

Szogun0 myślisz że te będą dobre do AEB http://www.allegro.pl/item703625753_swieca_podwojnie_platynowa_ngk_pfr7b_audi_tt_s4_s6.html ???[br]Dopisany: 26 Sierpień 2009, 11:36_________________________________________________http://www.allegro.pl/item703623172_swieca_platynowa_ngk_bkr6equp_audi_bmw_porsche.html te chyba beda odpowiednie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupujesz na alledrogo to sie nie dziw. ja za komplet zaplacilem 120zl :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagadaj do TOM77 w dziale rabaty. Koleżka ma bardzo dobre ceny :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie też miałem syfiaste świece ale na NGK pfr6q to jest różnica :decayed: niski wynik przepływki może mieć swoje źródło w nieszczelności w dolocie... zapewne masz pewnie jeszcze te nieszczęsne orginalne przewody podciśnieniowe w materiałowym oplocie . sprawdz dokladnie również te przy n75 jak bedziesz podmieniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak zapytam bo i u siebie musze wymienic. czy ta srednica bedzie dobra?

http://www.allegro.pl/item713225022_przewod_podcisnienia_samco_4_0_mm_oryginal.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za wskazówki :) na dniach się za to zabiorę... wszystko posprawdzam, powymieniam i zobaczymy może moc powróci :D jeśli nasuwają się Wam jeszcze jakieś rady to piszcie :) z góry dzięki :cool1:[br]Dopisany: 26 Sierpień 2009, 22:27_________________________________________________Czy wiecie do czego służą te blaszki magnetyczne??

47781467.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do niczego.

To nie jest oryginalny elementy.

Ktoś sobie magnetyzer zamontował :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha <lol2> :tongue4:[br]Dopisany: 30 Sierpień 2009, 11:16_________________________________________________Dzisiaj niestety miałem niemiłe przeżycie z moją A4 ;( wymieniłem olej(półsyntetyk castrol magnatec) po zalaniu(do max na bagnecie olejowym) pojechałem w 100km podróż. Autko zaczęło kopcić strasznie na siwo jak z komina(bardziej niż kiedykolwiek) :/ przy niższych obrotach sie dławi i szarpie :/ zrobiłem mały test(odpiąłem n75) i auto zamiast iść jak szalone było jeszcze słabsze... mechanik powiedział że turbina na 100% do wymiany(bierze olej) co o tym sądzicie? co będzie lepsze: regenerowanie turbiny czy kupienie używanej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha <lol2> :tongue4:[br]Dopisany: 30 Sierpień 2009, 11:16_________________________________________________Dzisiaj niestety miałem niemiłe przeżycie z moją A4 ;( wymieniłem olej(półsyntetyk castrol magnatec) po zalaniu(do max na bagnecie olejowym) pojechałem w 100km podróż. Autko zaczęło kopcić strasznie na siwo jak z komina(bardziej niż kiedykolwiek) :/ przy niższych obrotach sie dławi i szarpie :/ zrobiłem mały test(odpiąłem n75) i auto zamiast iść jak szalone było jeszcze słabsze... mechanik powiedział że turbina na 100% do wymiany(bierze olej) co o tym sądzicie? co będzie lepsze: regenerowanie turbiny czy kupienie używanej?

mam to samo-szukaj nowej turbiny,bo oleju zezre litry...u mnie to jeszcze ,po tym ,jak dymilo,dzis przestalo,ale-check engine wyskoczyl-laczylbym to z sonda lambda i tym dymem,ale moze to tylko przypadek... :mysli:[br]Dopisany: 31 Sierpień 2009, 22:28_________________________________________________

zrobiłem mały test(odpiąłem n75) i auto zamiast iść jak szalone było jeszcze słabsze

a kto ci powiedzial,ze po tym auto bedzie szlo,jak szalone?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie przelales czasami oleju i nie poszedl gora ?? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oleju napewno nie przelałem... ale teraz masakryczna sytuacja mnie spotkała ;/ auto gaśnie przy przełączaniu na gaz... potem jak odpalam to długo kręci aż w końcu odpali ale gdy znowu przełączam na gaz to gaśnie ;/ co to może być? filtr gazu do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezu stary oddaj fure do dobrego mechanika. Najpierw niech ogarna auto na benzynie. Pozniej jak to zrobia to mozesz jechac do dobrego gazownika zeby ustawil gaz. Teraz najlepiej wyjmij bezpiecznik od gazu i o nim zapomnij. Najpierw auto musi smigac na benzynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiego polecacie mechanika na śląsku?[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2009, 07:32_________________________________________________Witam wszystkich ponownie. Wymieniłem Turbo i autko dostało moc i już nie kopci. Niestety po przejechaniu kilkuset kilometrów auto zaczeło się dusić, szarpie i ma dziury w przyspieszaniu... przed chwila zarejestrowałem takie błędy: qpux2w42vowmoouc1uge.jpg co radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wskaznik? bez tego nie ruszysz. skasuj bledy i przejedz sie na maxa i sprawdz jeszcze raz. wydaj mi sie ze dostaje overboosta i dlatego. zamontuj wskaznik :bicz3:[br]Dopisany: 24 Listopad 2009, 10:31_________________________________________________a WG sprawny??[br]Dopisany: 24 Listopad 2009, 10:32_________________________________________________Przepływka?? nie chce mi sie czytac od poczatku tematu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5min temu właśnie kupiłem wskaźnik :decayed: ok jak jutro będzie to go zamontuje i zrobię logi :chytry: [br]Dopisany: 24 Listopad 2009, 10:37_________________________________________________na dniach zrobie logi z kilku kanalow i odczytam doładowanie na wskaźniku to bedziemy wiedzieli wiecej :) dzieki i pozdro ;>[br]Dopisany: 24 Listopad 2009, 10:39_________________________________________________OK wszystko jasne. Autko sprawne ale na benzynie. Doładowanie 0,5-0,6 bara przy max bucie. Przepływka mierzy 120g przy 6tys obr wiec tez dobrze. Niestety nadal szarpie podczas przyspieszania na LPG(najbardziej przy maxymalnym obciążeniu tzn gdy turbo wskazuje 0,5bara- wtedy przyspiesza dławiąc się jakby). Jadę niedługo do gazownika żeby mi to zrobił. Dzięki za pomoc i pozdrawaim!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulacja powinna wszystko zalatwic. nie wiem jaka masz instalacje ale jak jest wydolna to bedzie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...