Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Logi - turbina i przepływomierz 1.8T + LPG spadek mocy i kopci


sayan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Od momentu w którym zakupiłem Audi martwi mnie to że niema mocy a strasznie kopci na szaro ;/ postanowiłem zrobić logi i zapytać Was koledzy co mam zrobić aby usunąć problem... Dodam że był wymieniony przepływomierz ok 1,5 roku temu i filtr powietrza. Na gazie jak i na benzynie jest słabiutki.

65185374.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam czy ty czytałeś coś na temat robienia logów ?

Bo to co wkleiłeś to jest lipa. W benzynie tylko logi dynamiczne na 4 lub 4 biegu od 2000pm do 6800rpm.

na początek zrób kanał 3 i 115 i wstaw na forum

na mojego czuja masz turbo padnięte[br]Dopisany: 19 Sierpień 2009, 01:02_________________________________________________a widzisz uzupełniej dobrze swój profil bo wpisałeś, że masz AVJ a tego silnika nie było w B5 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek zrób kanał 3 i 115 i wstaw na forum

W tym roczniku chyba nie....

dlatego napisałem że wprowadził mnie w błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28774373.jpg

Witam. Dodatkowo wyświetliło mi takie błędy jak na załączonym obrazku... wiecie co to może być i jak to usunąć...

Poziek to znaczy że mam zrobić logi na kanale 003 jadąc na 4 biegu i się rozpędzić od 2000rpm do 6800 rpm??

nie znam sie na tym dobrze wiec prosze o pomoc :decayed:

czytam i czytam ale konkretnych info nie mogę znaleźć wiec pytam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ryszardzie :) możecie mi powiedzieć na jakich kanałach zrobić logi aby rozwiązać mój problem(podany w temacie)[br]Dopisany: 20 Sierpień 2009, 22:16_________________________________________________Wiedziałem że nikt tego nie wie... dla tdi to kazdy wie jak zrobic logi i na ktorych kanalach ale jak juz chodzi o 1.8t to lipa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie wie niestety ale Ty chyba słabo szukałeś http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t51692.0.html;highlight=aeb+logi

Sprawdź co tam jest napisane, zrób logi tych grup i wrzuć na forum i Ci co posiadają wiedzę może się wypowiedzą.

Może "mod" niech przerzuci to do odpowiedniego działu czy tu jest ok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sonda i przepływomierz sprawny, to logi nic zupełnie nie pokażą, a samochód jak nie jeździł to nie będzie jeździł.

W AEB trzeba manometry wpinać i wszystko na piechotę.

Intercooler sprawdź, bo czasami się rozszczelniają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz

wg

dv

n75

dolot czy niema gdzies dziur

''grzybek'' na stronie goracej turbiny

ja mialem ten sam problem z moca kazolo sie ze dv i n75 do wywalenia + 2 wezyki plus zwarcie na kostce od n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a jesli strasznie kopci na szaro-to moze cos oleju dostaje sie do turbiny+mala moc=wymiana turbiny... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie! posprawdzam te rzeczy :) chciałem jeszcze nadmienić że przy niskich obrotach np.1400rpm przy dodaniu gazu auto szarpie... ustaje to powyżej 2000rpm. Czy wiecie co może być tym spowodowane??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby poprzedni właściciel wymienił je rok temu tzn świece...[br]Dopisany: 24 Sierpień 2009, 18:34_________________________________________________Cześć koledzy! Dzisiaj zaobserwowalem cos interesujacego :rolleyes: napiszcie co o tym sadzicie. oto logi dynamiczne z przepływki, jak mi wiadomo w silnikach aeb powinno byc przy 6000rpm 153g/s ;( mi aby rozpedzic sie z 1500rpm do 6000rpm zajelo ponad 40sekund a zdrowej aeb zaledwie nieco ponad 20 ;( ;(

oto logi z kanalu 002

18213031.th.jpg

do tego wszystkiego wyskakuja mi bledy takiej jak podalem kilka postow wczesniej, mimo ze je kasuje powracaja ;/

[br]Dopisany: 24 Sierpień 2009, 20:42_________________________________________________Jeśli możecie powiedzcie mi czy zawór n75 ma dobry pomiar, na poczatku 99% potem sie stabilizuje na 60-70 ale dlaczego potem jest tylko 5,1. czy to dobrze???

logi z kanalu 25

58049245.th.jpg

[br]Dopisany: 24 Sierpień 2009, 21:13_________________________________________________"DV nie będzie się otwierał, spowoduje to wytracanie prędkości przez turbinę i auto będzie traciło moc i gorzej się zbierało.

Wolniej też będą spadać obroty do poziomu biegu jałowego" mam takie objawy tzn mocy niema a obroty faktycznie powoli spadaja do poziomu biegu jalowego... podsumowujac to wszystko co tutaj podalem jakie kroki musze poczynic aby moje a4 bylo w pelni formy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka powinna wskazywac ok 120g/s przy max obrotow. jedyne co ci pozostaje to podmiana DV i N75. wtedy wykluczysz czy sa walniete.

Jak to zrobic nie pytaj bo bylo walkowane na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka za mało mierzy. A do tego masz problemy z wysterowaniem turbiny, między 3 i 2 polem nie może być większej różnicy niż 0,5 jednostki, a ty masz znacznie więcej. Przeglądnij cały dolot dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...