xmnichx 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Witam koledzy proszę o pomoc ok miesiąc temu pojechałem na serwis klimy bo nie było chłodzenia, gość wymienił olej w układzie i uzupełnił czynnik, po tym zabiegu klima wręcz mroziła!!! ale tylko kilka tygodni teraz znowu słabo działa. Sprawdzałem pod ultrafioletem i żadnych wycieków nie znalazłem. Dzisiaj sprawdzałem Vagiem i błędów nie było. Przeprowadziłem Nastawy podstawowe i po tym zabiegu pokazało błąd : 00799 - Coolant Temperature Sensor (G110) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent ale da się go skasować i pokazuje go tylko po ponownych nastawach podstawowych. W czym problem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Sprawdziłeś każdy kawałek instalacj? Nieszczelność możesz miec w dowolnym miejscu i na parowniku też. Podjedź do fachowców, niech spróbują ściągnąć czynnik z instalacji, podejrzewam że będzie pusto a potem niech szukają dziury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattro71 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 proszę o pomoc ok miesiąc temu pojechałem na serwis klimy bo nie było chłodzenia czyli fachowiec nie sprawdził instalacji przed lub po jej nabiciu na szczelnośc układu a to jego obowiązek wynikajacy z świadczonej usługi po nabiciu nalezy sprawdzić cały układ Nic innego ale warsztat poszedł na latwiznę Leć z reklamacją i stój przy swoim Ty nie jesteś fachowcem zlecasz naprawę a nie pokazujesz palcem co trzeba zrobić Zleciłeś naprawei nabicie lkimy oni ją niby naprawili i nablili ale naprawa jednak była niby....Seba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera 7 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Dziura musi być,podjedz do nich i obowiązkiem ich jest sprawdzić i usunąć usterkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmnichx 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 tak mówicie, hmm ale gość podpiął auto pod automat, który odciąga czynnik wraz z olejem sprawdza ile czego było w układzie wytwarza próżnię na 20 min (w tym czasie sprawdza szczelność) i uzupełnia układ odpowiednią ilością oleju i czynnika chłodzącego z barwnikiem uv po wszystkim dostałem wydruk z maszyny i wszystko miało być ok.... więc pewnie jednak coś ten jego automat szwankuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 tak mówicie, hmm ale gość podpiął auto pod automat, który odciąga czynnik wraz z olejem sprawdza ile czego było w układzie wytwarza próżnię na 20 min (w tym czasie sprawdza szczelność) i uzupełnia układ odpowiednią ilością oleju i czynnika chłodzącego z barwnikiem uv po wszystkim dostałem wydruk z maszyny i wszystko miało być ok.... więc pewnie jednak coś ten jego automat szwankuje Szczerze mówiąc to nie sądzę aby automat szwankował. Skoro sprawdził szczelność i wszystko gra to naprawdę dziwna sprawa... Jeśli miałby to być problem z automatem to musiałby to być duży niefart! Możesz wrzucić skan tego wydruku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Automat po prostu może nie wykryć małej nieszczelności w układzie, zdarza się że większej też nie daje rady :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się