Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 97 - świszczenie z boku podczas jazdy >120 kph


damos

Rekomendowane odpowiedzi

Cierpiałem z powodu strasznego hałasu podczas jazdy: po przekroczeniu 100-120 kph straszny świst od uszczelek przy drzwiach kierowcy ! W przypadku bocznego wiatru efekt pojawiał się nawet przy 90 kph !!

Kombinwałem na różne sposoby, ustawiałem ramę okna itd... NIC !!!

W końcu nabyłem w ASO dolny zawias, ponieważ mój miał luz ok 3-4 mm (powycierany wokół osi obrotu). Po wymianie zawiasu (bez demontażu błotnika i drzwi :eek: :lol: ) w aucie nastała cisza jak makiem zasiał !!

Rewelacja !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze powiedz mi jak stwierdzić że ten zawias jest do wymiany?

Bo u mnie szarpiąc góra/dół za drzwi otwarte nic nie ma luzu a objawy podobne jak u Ciebie, na dodatek coś szpara miedzy nadkolem a drzwiami jest pokiereszowana-nierówna..

Rama drzwi poprawiona, drzwi dociagnięte na zawiasie i dalej..

Ah, no i jedna ważna sprawa, drzwi sie przycinają, tzn wygląda na to że są opadnięte solidnie w dół, bo trą po zamku na słubku, już jest dosyć mocny ślad i o nie haczą jak sie nie otwiera/zamyka stanowczym ruchem..

Co polecasz mistrzu? :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie masz źle wyregulowane drzwi. U mnie właśnie było widać luz przy "podnoszeniu" otwartych drzwi. Nic nie ociarało o budę, bo nie miało prawa !!

W dodatku po wymianie drzwi zamykają się tak "miękko" jak w nowym aucie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie masz źle wyregulowane drzwi. U mnie właśnie było widać luz przy "podnoszeniu" otwartych drzwi. Nic nie ociarało o budę, bo nie miało prawa !!

W dodatku po wymianie drzwi zamykają się tak "miękko" jak w nowym aucie :)

Nie ociera o bude tylko zamek na słupku

Tego luzu przy podnoszeniu drzwi za cholere nic nie ma, nortmalnie ni huhu :P

Jak to w takim razie wyregulowac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem regulujesz na słupku są tam takie kreski pomocnicze musisz dobrze ustawić aby nie ocierało i drzwi dochodziły do końca wtedy wyeliminujesz luz i świst powietrza. Sporo zabawy ale efekt jest.Trzpień na który wchodzi zamek przesuwasz bardzo delikatnie ułamki milimetrów i za każdym przesunięciem sprawdzasz jak zamykaja sie drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem regulujesz na słupku są tam takie kreski pomocnicze musisz dobrze ustawić aby nie ocierało i drzwi dochodziły do końca wtedy wyeliminujesz luz i świst powietrza. Sporo zabawy ale efekt jest.Trzpień na który wchodzi zamek przesuwasz bardzo delikatnie ułamki milimetrów i za każdym przesunięciem sprawdzasz jak zamykaja sie drzwi.

Próbowałem sporo już, ale tego trzpeinia czy zamka na słupku w samochodzie nie da sie tak obniżyć żeby nie haczyło, zawsze ociera, jedyna możłiwość to cośprzy zawiasach kombinowac, ale tak nie ma luzyu i nie wiem czy wogóle da sie tak regulowac położenie pionowe drzwi.. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem sporo już, ale tego trzpeinia czy zamka na słupku w samochodzie nie da sie tak obniżyć żeby nie haczyło, zawsze ociera, jedyna możłiwość to cośprzy zawiasach kombinowac, ale tak nie ma luzyu i nie wiem czy wogóle da sie tak regulowac położenie pionowe drzwi.. ?

Mialem podobna sytuacje jak Ty. Tez nie mialem luzow w drzwiach, a jednak wpadalo mi powietrze przy predkosci wiekszej niz 120km/h. Sam probowalem wyregulowac i po kilku probach dalem sobie na luz i pojechalem do blacharza. Zabawa trwala ok 2h i zaplacilem 100zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem sporo już, ale tego trzpeinia czy zamka na słupku w samochodzie nie da sie tak obniżyć żeby nie haczyło, zawsze ociera, jedyna możłiwość to cośprzy zawiasach kombinowac, ale tak nie ma luzyu i nie wiem czy wogóle da sie tak regulowac położenie pionowe drzwi.. ?

Mialem podobna sytuacje jak Ty. Tez nie mialem luzow w drzwiach, a jednak wpadalo mi powietrze przy predkosci wiekszej niz 120km/h. Sam probowalem wyregulowac i po kilku probach dalem sobie na luz i pojechalem do blacharza. Zabawa trwala ok 2h i zaplacilem 100zl.

A co dokłądniej robił? komvinował cośprzy zawiasach i ramie drzwi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co dokłądniej robił? komvinował cośprzy zawiasach i ramie drzwi ?

Regulowal na zawiasach+przy zamku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...