Doman13 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Witam muszę wyjąc parownik i w związku z tym mam parę pytań. przeanalizowałem fotostory o demontażu kokpitu ale na te pytania nie znalazłem odpowiedzi. 1 czy przed wyjęciem muszę jakoś zabezpieczyć klimatyzację by gaz z niej nie uciekł? 2 czy da się rozkręcić tylko dół kokpitu bez rozkręcania kierownicy i zdejmowania góry? tzn czy tam są jakieś mocowania nagrzewnicy od góry do których jest dostęp dopiero po konsoli. 3. jakiego środka użyć do czyszczenia silniczków klimatyzacji (wd40 jest wystarczajacy czy jest jakiś lepszy) czekam na sugestie
aju Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 nie zabezpieczysz gazu, wyjmując parownik i tak ucieknie
Doman13 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2009 ok dzięki za informację o gazie może podjechać na serwis klimy żeby ten gaz wyciągnęli? jeszcze jedno pytanie: po co odpinać poduszkę i zdejmować kierownicę przy zdejmowaniu konsoli? wydaje mi się że wszystko się da rozkręcić bez ściągania kierownicy.
Szymoonk Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Mi się udało zdjąć cała konsole bez zdejmowania kiery ale lepiej robić to we dwie osoby żeby niczego nie porysować, ponieważ konsola jest dość ciężka. Pozdrawiam
pj_pe_jot Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Ściągałem nagrzewnice 4 dni temu. Kierownicy nie musisz ściągać. Da się to porozkręcać bez jej zdejmowania. Gazu nie zatrzymasz. Będziesz musiał nabić klimę na nowo. Jeśli chodzi o silniczki to nie używaj WD. Lepszy jest KONTAKT przeznaczony do elektryki. Ja miałem taką usterkę z silniczkiem że kręcił się cały czas o połowę swojego obrotu. Musiałem ściągnąć szczotki od niego i przeczyścić igłą rowki co chodzą po tym szczotki i silniczek już kręcił jak nowy. Przed rozbieraniem silniczka ustaw go panelem klimatronika w taki sposób aby miały swoje skrajne ustawienie i jak go rozbierzesz to złóż w takich samych położeniach. Jeśli chodzi tylko o silniczki to można ściągnąć je bez ściągania nagrzewnicy. Nie będzie to łatwe ale jednak możliwe. Brak dojścia będzie tylko do silniczka V71 odpowiadającego za obieg wewnętrzny.
Doman13 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2009 pj_pe_jot jak wyjmowałeś nagrzewnice to górę konsoli zostawiłeś na miejscu? Czy też trzeba ją ściągać? mam plana dostać się do tego wszystkiego od dołu bez zdejmowania góry. Czy to jest realne?
pj_pe_jot Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Powiem że jest to chyba niemożliwe. Mi rozebranie kokpitu i nagrzewnicy zajęło 1,5 godziny. Kokpit ściąga się banalnie łatwo i szybko. Najdłużej odkręca się poduszkę pasażera bo jest tam sporo śrub do odkręcenia. Najgorzej jest odkręcić jedną śrubkę co trzyma nagrzewnicę i jest ona dużo wyżej nad pedałem gazu, więc jak masz założony kokpit to zapomnij że do niej dojdziesz (nawet jej nie zobaczysz). Dojście do niej jest wręcz wkur...ące.
Doman13 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2009 ok dzięki za informacje w tym tygodniu rozbieram nagrzewnice.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się