Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Toshiba Gwarancja


Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupilem rok temu laptop Toshiba w dniu wczorajszym padl, bylem z nim dzisiaj w serwisie i naprawa nie oplacalna, kazali mi dzwonic do serwisu polskiego poniewaz komputer pownien miec 2 lata gwaracji

komputer byl kupiony w Londynie Posiadam wszystkie dokumenty dzwonilem do polskiego serwisu i kazali mi zarejstrowac produkt na angielskiej stronie Toshiby aby otrzymac miedzynarodowa gwarancje

niestety nie moge zarejestrowac poniewaz pisza ze juz to bylo robione na tym numerze seryjnym (musialem to zrobic rok temu zaraz po zakupie)

co teraz? co musze zrobic zeby dostac miedzynarodowa gwaracje? dodam ze na fakturze angielskiej pisze ze jest tylko rok gwaracji ale ponoc unia wymaga zeby byly 2 lata,

dodam ze Laptop to Toshiba tecra M5 Padl calkowice po 1 roku i 1 miesiacu dlatego w angielskim sklepie mi go raczej nie przyjma

W dodatku Laptop jest mojego brata ktory pozyczyl mi go na 1 miesiac na wakacje nie wiem co mam zrobic na nowego nie mam kasy a popsutego mu nie oddam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zestawie powinno cos być odnośnie gwarancji,,, a czy gwarancja jest czy nie to nic, wszystko zależy od tego czy wogóle go naprawią ..

Musisz próbować zalogować się na strone producenta (przypominając sobie hasło i nick bodajże :wallbash:) i wtedy się większośc okaże... a co do serwisu to powinni ci uwzględnić naprawe jeśli gwarancja w Unii jest 2 letnia... przedstaw paragon zakupu i problem powinien zniknąć!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...