Skocz do zawartości
IGNOROWANY

FILTR sportowy wkładka powietrza AUDI A4 PASSAT


Siwy1122

Rekomendowane odpowiedzi

w 1.8T kumpel robił pomiar na hamowni z normalnym filtrem i wkładką K&N - i wiesz co... żadnej różnicy - generalnie nie ma się nad czym zastanawiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem pomiar na seryjnym aucie wkładka K&N vs filtr seria i różnica wyszła 0KM i 0Nm :lol:

Poza tym filtr K&N maja tą nieładną przypadłość uwalania przepływomierza ... jeżeli więc koniecznie chcesz wkładke to najlepiej firmy AFE - są mniej naolejone (czytaj: bezpieczniejsze dla MAFa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym filtr K&N maja tą nieładną przypadłość uwalania przepływomierza

tzn mam rozumiec ze sama wkladka tez potrafi uwalic przeplywke ? Ze stozki to wiedzialem... Wsadzilem sobie taka Greena, zrobilem na niej moze z 1000km i zaczely sie problemy z autem - dlawi sie przy dodawaniu gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym filtr K&N maja tą nieładną przypadłość uwalania przepływomierza

tzn mam rozumiec ze sama wkladka tez potrafi uwalic przeplywke ? Ze stozki to wiedzialem... Wsadzilem sobie taka Greena, zrobilem na niej moze z 1000km i zaczely sie problemy z autem - dlawi sie przy dodawaniu gazu

Kunio dobrze rozumiesz :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować umyć ją (tzn. wymoczyć) w czystym alkoholu. Zazwyczaj pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym filtr K&N maja tą nieładną przypadłość uwalania przepływomierza

tzn mam rozumiec ze sama wkladka tez potrafi uwalic przeplywke ? Ze stozki to wiedzialem... Wsadzilem sobie taka Greena, zrobilem na niej moze z 1000km i zaczely sie problemy z autem - dlawi sie przy dodawaniu gazu

Panowie, jak kupiłem swoją B5-tkę to miała już zamontowaną wkłądkę K&N'a, od tamtej pory przejechałem niecałe 30kkm+ nie wiadomo ile kkm poprzedni właściciel (wkładka była w międzyczasie 2x czyszczona i nasączana przeze mnie) i jak narazie przepływka ma się raczej OKi.

Piszę to nawiązując do niektórych wypowiedzi mówiących, że montaż wkładki=natychmiastowa śmierc MAF'a.

Wychodzi na to, że wkładka nie zawsze oznacza śmierc, a przynajmniej nie natychmiastową :cool: , przepływomierza.

Nie zaprzeczam jednocześnie temu, że jednak czasami tak się dzieje.

Co do skuteczności wkładki, to myślę, że jest bliska-równa zeru :frown:

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwalony przepływomierz wcale nie musi wywalać błędu. W wiekszości przypadków, przepływka sobie powoli zdycha tracąc swoje właściwości, a właściciel żyje w błogiej nieświadomości :biggrin:

Błąd wywala dopiero gdy przepływka jest bliska smierci.

Najłatwiej sprawdzić stan przepływki monitorując przepływ powierza w g/s (Block 001) oraz zasilanie paliwem w Block 032 (jak pada przepływka to zwiekszają sie wartości w drugiej kolumnie - Multiplicative, np z 3% do 15%).

U mnie nie było błędów, ale po wymianie MAFa odczyty przepływ w jakis cudowny sposób skoczyły od razu ze 160 g/s do 210 g/s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie :lol: teraz logicznie myśląc wyciągnij z tego wniosek :rotfl: Odpinasz przepływke - żle, podpinasz przepływke - też źle - podpinasz sprawną przepływke - dobrze :question::lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij vaga i zobacz jakie masz wartości Mass Flow - przy twojej mocy powinieneś mieć w ok 200 g/s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...