domjenick Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Co do strojenia to od czego jest sonda szerokopasmowa. W twoim AVJ możesz AFR podglądać w VAG-u. Zwiększasz doładowanie podlejesz trochę paliwem i robisz logi z AFR, następnie dolewasz paliwa albo odejmujesz, tak aż ustalisz stechiometryczną mieszankę. Potem logujesz Knock i patrzysz czy komp cofa czy przyspiesza zapłon, w jakich zakresach obrotowych i o ile, stąd wiesz czy przyspieszyć zapłon czy opóźnić i to robisz. Jeśli nie zrobisz tego doskonale to zawsze ECU jest sprytną bestią i umie się nieco dostosować do nowych warunków pracy i samo potrafi opóźnić lub przyspieszyć zapłon w razie stuków ...wszystko sie zgadza tylko jeszcze jednej rzeczy nie umiem opanowac-wysterowac mapy w zakresach,ktore bym chcial,np jesli chcialbym "podlac" tylko w zakresie 4,5tys-5tys -tu jestem "ograniczony" sprzetowo...a co do AFRa-myslalem o wskazniku,wtedy nie trzebaby logowac...
gregory Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 ...a co do AFRa-myslalem o wskazniku,wtedy nie trzebaby logowac... Tak to się chyba nie da. Musisz nową mapkę zrobić z naniesionymi poprawkami. Myślałeś o czymś takim. Profi sprzęt. Możesz pod tą sondę podłączyć wskaźnik do kabiny samochodu jak i dodatkowo możesz ją podłączyć pod laptopa i zlogować AFR i zobaczyć je na wykresie. Sonda współpracuje też z innymi świnkami typu ECU Master, Vems, itd.. .
domjenick Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Możesz pod tą sondę podłączyć wskaźnik do kabiny samochodu jak i dodatkowo możesz ją podłączyć pod laptopa i zlogować AFR i zobaczyć je na wykresie. chodzilo mi o to,ze widzac to na wskazniku,przypuscmy przy 3tys -widze co pokazuje,podlewam,lub odejmuje i widze zmiany ,nie musze robic logow za kazdym razem-tylko logi sa bardziej dokladne...pomysle nad tym...jest tu ciekawy wybor- http://shop.ebay.co.uk/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A1689&_nkw=AFR+gauge&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&_sop=2&_trksid=p3286.c0.m14 zerknij na to,kliknij na filmik w ofercie,ten ze skosnookim - http://cgi.ebay.co.uk/PLX-DM-100-gauge-52mm-OLED-gauge-AFR-50-sensors_W0QQitemZ120460306741QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item1c0bfe6935&_trksid=p3286.c0.m14
gregory Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Możesz pod tą sondę podłączyć wskaźnik do kabiny samochodu jak i dodatkowo możesz ją podłączyć pod laptopa i zlogować AFR i zobaczyć je na wykresie. chodzilo mi o to,ze widzac to na wskazniku,przypuscmy przy 3tys -widze co pokazuje,podlewam,lub odejmuje i widze zmiany ,nie musze robic logow za kazdym razem-tylko logi sa bardziej dokladne...pomysle nad tym...jest tu ciekawy wybor- http://shop.ebay.co.uk/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A1689&_nkw=AFR+gauge&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&_sop=2&_trksid=p3286.c0.m14 zerknij na to,kliknij na filmik w ofercie,ten ze skosnookim - http://cgi.ebay.co.uk/PLX-DM-100-gauge-52mm-OLED-gauge-AFR-50-sensors_W0QQitemZ120460306741QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item1c0bfe6935&_trksid=p3286.c0.m14 Fajne zabawki. Można powiedzieć technika OBD się rozwija. Dominik próbowałeś podnosić lub obniżać ciśnienie paliwa zew. regulatorem, zamiast podlewać Lemmiwinksem? Jeśli dzwigniesz doładowanie w całym zakresie obrotów proporcjonalnie to możesz dzwignąć też ciśnienie paliwa i w całym zakresie będzie nieco więcej lac.
domjenick Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 wlasnie Lemmi' dzwiga mi cisnienie w calym zakresie,a ja bym chcial,zeby dorzucic tylko w pewnym zakresie,bo jak sie podniesie rownolegle do mapy seryjnej,to silnikiem szarpie,bo raz jest dobrze,przy danym doladowaniu,a raz za bogato,lub za cienko,wiec potrzeba mi wejsc w mape i to wyskalowac tylko od 3-4,5 tys-w tym zakresie deptane auto jest najczesciej,bo musze ustawic auto najoptymalniej dla zony,bo to ona uzywa najczesciej auta,ja tylko wieczorem,lub weekendy-w tygodniu Ona jezdzi spokojnie,wiec nie moge ustawic mega rozjeba,bo mi marudzi,ze auto jej spod d*py ucieka u mnie jest regulator przy filtrze, ustawiony na 4 bary-nie bardzo wiem, jak sie do tego dobrac,nie wiem,jak to zwiekszyc-moge wrzucic wtryski z AEB,na 4 barach-cisnienie sie zwiekszy,wiec takie rozwiazanie cos da,wiesz,wszystko jest do ogarniecia,dzis otrzymalem nowa turbine i ,jak znajde czas jutro-wrzucam ja do auta,jeden mankament-kruciec cisnienia idacy do N75 jest ulamany-ku***a w transporcie sie gdzies ulamal-wkrece z mojej starej turbiny i bedzie dobrze
gregory Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 Poczytaj sobie to: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1700349 Tam chodzi o adjustable FPR, o coś takiego: http://moto.allegro.pl/item725946658_regulator_cisnienia_paliwa_od_estd.html Wywal ten regulator z filtra i zastąp go takim zewnętrznym.[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2009, 11:31_________________________________________________ wlasnie Lemmi' dzwiga mi cisnienie w calym zakresie,a ja bym chcial,zeby dorzucic tylko w pewnym zakresie,bo jak sie podniesie rownolegle do mapy seryjnej,to silnikiem szarpie,bo raz jest dobrze,przy danym doladowaniu,a raz za bogato,lub za cienko Tu pewnie chodzi jeszcze o korekcje jaką wprowadza ECU dla różnej temp. pow. zasysanego.
gregory Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 Hhhmmm..... .Tu w sumie nie ma co pisać już o topicu, bo albo kiepski program jest, albo silnik niesprawny.
domjenick Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 ...zawsze mozesz przeniesc temat,podwiesic i jakos nazwac np "chiptuning i remapping samemu"-nikt sie nie pogniewa... :gwizdanie: obiecuje,ze z Gregorym bedziemy tam czesto
gregory Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 ...zawsze mozesz przeniesc temat,podwiesic i jakos nazwac np "chiptuning i remapping samemu"-nikt sie nie pogniewa... :gwizdanie: obiecuje,ze z Gregorym bedziemy tam czesto Domi zakładaj wątek i poproś Poźka o podwieszenie EOT
domjenick Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 ...zawsze mozesz przeniesc temat,podwiesic i jakos nazwac np "chiptuning i remapping samemu"-nikt sie nie pogniewa... :gwizdanie: obiecuje,ze z Gregorym bedziemy tam czesto Domi zakładaj wątek i poproś Poźka o podwieszenie EOT mowisz i masz-
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się