boniu Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Witam Panowie,mam taki problem mam wyremontowany silnik tzn nowe tloki(na wymiar specjalnie zamawiane) pierscienie uszczelniacze glowica po planowaniu,odma nowa turbina rowniez nowa i sprawa wygląda nastepująco jak zapale zimny silnik i pochodzi tak z 5 min na wolnych obrotach i pozniej mu lekko przygazuje to pusci niebieski dym potem jak postoi np minute na wolnych i znowu mu przygazuje to znowu pusci dym,jak pale auto to tego dymu nie ma,Co moze byc przyczyna tego zjawiska ?? turbina ma przejechane 117 km silnik po remoncie ma 5tys km,tylko ze z tym kopceniem mam juz dluzszy czas problem nie od dzis.Objawy sie zaczely jakies 2 tys po remoncie silnika,wraz z remontem silnika byla robiona turbina ale teraz jest nowy wklad.Prosze o pomoc Dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 a sprawdzałeś gumki na wtryskach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boniu Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 gumki na wtryskach ??ale jak by wtryski laly to by chyba nie kopcilo na niebiesko bo niebieski to z oleju jest co nie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Też tak myślałem ale ostatnio Patryk z CompSportu mi powiedział że to nie z oleju a paliwa... kolega miał takie same objawy w fabii i okazało się że były to uszczelniacze wtrysków... Mnie kopci przy odpalaniu na niebiesko i chłopaki z CompSportu powiedzieli mi że najprawdopodobniej uszczelniacze są do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boniu Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 ale mi przy odpalaniu chodzi normalnie,nie kopci dopiero jak sie zagrzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 kolega w fabii miał objawy takie że jak auto było zimne to było wszystko spoko, a jak sie silnik zagrzał to jak stał przez pare minut na luzie to zaczynał kopcić na niebiesko. Okazało się żę do wymiany były uszczelniacze wtrysków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 siemian mówisz o TDI na PD a boniu ma 1,8 T :gwizdanie:[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 21:02_________________________________________________stawiam na uszczelniacze zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boniu Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Wojtek ale jak by to byly uszelniacze zaworowe to jak bym zgasil cieply silnik i jak bym rano przyszedl to by zakopcil bo przez noc by skapalo co nie?? a jak sie zagrzeje to gumki sie uszczelniaja bardziej co nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Wojtek ale jak by to byly uszelniacze zaworowe to jak bym zgasil cieply silnik i jak bym rano przyszedl to by zakopcil bo przez noc by skapalo co nie?? a jak sie zagrzeje to gumki sie uszczelniaja bardziej co nie?? mylisz się gumki się nie uszczelniają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 ktoś Ci spaprał robotę Kolego tłoki nowe a tuleje cylindrowe stare????? jeżeli tak jest to bedzie niestety kopcił jeszcze długo albo już stale oleju ubywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Turbo miałeś regenerowane???? Tak jak pisze kolega uszczelniacze zaworów mogą puszczać. Wojtek ale jak by to byly uszelniacze zaworowe to jak bym zgasil cieply silnik i jak bym rano przyszedl to by zakopcil bo przez noc by skapalo co nie?? a jak sie zagrzeje to gumki sie uszczelniaja bardziej co nie?? Ja miałem walnięte uszczelniacze do momentu rozgrzania,czyli tak jak u Ciebie nie było niebieskiej chmurki.Skoro wymieniałeś tłoki to ja bym jeszcze sprawdził czy głowica nie jest walnięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boniu Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 kolego oleju ubywa,tylko ze on na dotarciu nie kopcil,tuleje byly nowe i szlifowane pod nowe tloki,3 tyg,temu jak byla poprawa turba przestalo kopcic na tydzien i znowu zaczelo,teraz mam nowe turbo ale dalej kopci ;/[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 21:28_________________________________________________Turbo bylo regenerowane,potem bylo dane na gwarancje bo kopcilo,potem znowu i sie wku****em i powiedzialem kolesiowi ze zaplacilem za dobre turbo i nie bede wiecej go przywozil i ze chce nowe i mam caly nowy wklad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 kolego oleju ubywa,tylko ze on na dotarciu nie kopcil,tuleje byly nowe i szlifowane pod nowe tloki,3 tyg,temu jak byla poprawa turba przestalo kopcic na tydzien i znowu zaczelo,teraz mam nowe turbo ale dalej kopci ;/[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 21:28_________________________________________________Turbo bylo regenerowane,potem bylo dane na gwarancje bo kopcilo,potem znowu i sie wku****em i powiedzialem kolesiowi ze zaplacilem za dobre turbo i nie bede wiecej go przywozil i ze chce nowe i mam caly nowy wklad. kto remontował głowicę i czy była remontowana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boniu Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 głowica byla planowana i nic wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 głowica byla planowana i nic wiecej a uszczelniacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boniu Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 jakie uszczelniacze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 jakie uszczelniacze ?? zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 siemian mówisz o TDI na PD a boniu ma 1,8 T :gwizdanie:[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 21:02_________________________________________________stawiam na uszczelniacze zaworowe Ale dałem duupy... Nie popatrzyłem jaki silnik ma Boniu tylko z rozpędu pomyślałem że TDI... :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boniu Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 no sieman za to lecisz piwo na spocie ...Wojtek uszczelniacze byly nowe,wszystkie uszelniacze uszczelnienia w silniku sa nowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Sprawdź jeszcze ciśnienie na cylindrach i ob lukaj czy czasem w nie ma oleju w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się