Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Nowa Turbina,Silnik wyremontowany a Kopci...


boniu

Rekomendowane odpowiedzi

wojtekce po 2 tys km ?? wiem ze kiedys mi na spocie gadales o tym i chyba to dam do sprawdzenia...

ja bym zaczął od tego co zrobisz to twoja decyzja :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wskazuje na uszczelniacze trzonków zaworów.

Przy uruchomieniu zimnego silnika oleju w głowicy jeszcze nie ma więc z pierwszego kopa nie kopci . To czy ci puszcza olej z turbo poznasz po zdjęciu gumy przed przepustnicą.

To że miałeś wymieniane na nowe o niczym nie przesądza.

Kiedyś po wymianie uszczelniaczy (jakieś podróby) na nowe po miesiącu guma się rozlazła i był taki sam efekt jak u ciebie .Możliwe że uszczelniacze zostały uszkodzone przez nieumiejętny montaż.

Zresztą możesz wykręcić świece i zobaczysz w krórym cylindrze ci puszcza.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wskazuje na uszczelniacze trzonków zaworów.

Przy uruchomieniu zimnego silnika oleju w głowicy jeszcze nie ma więc z pierwszego kopa nie kopci . To czy ci puszcza olej z turbo poznasz po zdjęciu gumy przed przepustnicą.

To że miałeś wymieniane na nowe o niczym nie przesądza.

Kiedyś po wymianie uszczelniaczy (jakieś podróby) na nowe po miesiącu guma się rozlazła i był taki sam efekt jak u ciebie .Możliwe że uszczelniacze zostały uszkodzone przez nieumiejętny montaż.

Zresztą możesz wykręcić świece i zobaczysz w krórym cylindrze ci puszcza.

pozdrawiam

szczelność uszczelniaczy zaworowych można tylko sprawdzić poprzez demontaż kolektorów :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niekoniecznie. Akurat w AEB jak się wtryski wyciągnie to widać grzybek zaworu i deczko trzonka. :naughty::kox:

Ale fakt faktem, najlepiej kolektory zdemontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojtekce , owszem można demontować kolektory tylko po co ?

uruchomosz silnik bez kolektorów i będziesz sprawdzał przecieki ?

pozdr.

Przepraszam wzszystkich, ale od niektórych postów człowiek głupieje , przecież nie uruchomimy silnika bez kolektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojtekce , owszem można demontować kolektory tylko po co ?

uruchomosz silnik bez kolektorów i będziesz sprawdzał przecieki ?

pozdr.

Przepraszam wzszystkich, ale od niektórych postów człowiek głupieje , przecież nie uruchomimy silnika bez kolektora.

nie nie uruchamia się silnika tylko można sprawdzić nagar na końcówce prowadnicy zaworowej :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemian mówisz o TDI na PD a boniu ma 1,8 T :gwizdanie:[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 21:02_________________________________________________stawiam na uszczelniacze zaworowe :cool1:

Boniu popieram Wojtka.. u mnie były takie same objawy jak u Ciebie , po operacji wymiany uszczelniaczy zaworowych.. problem zniknął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekaw jestem, co to był za remont głowicy, co było w niej robione i kto to robił...

podstawa to powierzchnia styku z uszczelką, gniazda, zawory i uszczelniacze

rzygać mi sie chce jak słysze lub czytam, jakie, kto miał remonty głowicy

sorry za OT, ale jakoś tak wyszło....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. To czy ci puszcza olej z turbo poznasz po zdjęciu gumy przed przepustnicą.

sa dwa miejsca na znalezienie oleju z turba-wlot i wylot,jesli kapie w katalizator-bedzie dymil na szaro i smierdziec olejem,jesli do kompresora-olej bedzie na dole,we wlocie do IC... :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekaw jestem, co to był za remont głowicy, co było w niej robione i kto to robił...

podstawa to powierzchnia styku z uszczelką, gniazda, zawory i uszczelniacze

rzygać mi sie chce jak słysze lub czytam, jakie, kto miał remonty głowicy

sorry za OT, ale jakoś tak wyszło....

Zapomniałeś wspomnieć o prowadnicach, bo jak jest luz i zawory się huśtają, to mozna i 10 razy uszczelniacze zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiem o prowadnicach ale koszt juz jest taki ze mozna za to kupic drugi silnik

ja gdy szukam silnika to zawsze staram sie kupic taki który jezdził z automatem

jest jakas szansza ze nie bedzie zajezdzony jak pięty Jezusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...