Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Ostatnie odkrycie - naklejka ABT na ECU - kilka pytań


bakuś

Rekomendowane odpowiedzi

Dobre! :) Czyli N75 mam podpiety pod DV, a WG pod co? Pod kolektor chyba? :decayed: Ladny misz-masz. Szkoda, ze jest ciemno, bo bym do auta polecial i juz w tym grzebal... :angry: :>

jesli tak jest to nie dziw sie ze turbo pompowalo za malo bo jak cisnienie szlo do kolektora a wg byl podpiety pod niego to odrazu otwieral sie wg w upuszczal spalin wiec nie bylo mozliwosci aby wszystko chodzilo jak trzeba. co do dv czy jeszcze jest dobry to raczej powinien trzymac bo nie byl nadwyrezony co innego jak by dostawal za duze cisnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 bar w peaku :naughty::evil:

Gratuluje, masz auto chipowane przez ABT. A ta naklejka to plomba, aby nikt nie otwierał ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 bar w peaku :naughty::evil:

Gratuluje, masz auto chipowane przez ABT. A ta naklejka to plomba, aby nikt nie otwierał ECU.

:notworthy: thx :)

Auto calkiem inaczej reaguje na gaz - wczesniej, jak wciskalem gaz mocniej od razu to jechalo znacznie gorzej niz gdy dodawalem go stopniowo. Teraz, jak mu depne to auto gdzies powyzej 4 tys obr/min dostaje takiego strzala mocy, ze... :evil::slina: hehe :)

Trzeba udac sie na jakas hamownie na slasku i sprawdzic jak to wyglada na wykresie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...