Chiptuning 1,8

    16 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Gość Kaziu_Wichura

    Warto jest zrobić takie coś? Napisałem maila do wrocławskiego oddziału Masters Tuning, takie coś dostałem w odpowiedzi:

    "Chciałbym uprzedzić, że jest to auto wolnossące bez turbo i przyrosty mocy sa niewielkie osiągnięcie 10km jest już dużym sukcesem, a jest to przyrost niebardzo odczuwalny, koszt modyfikacji w granicach 2tyś zł"

    Nie wiem co mam myśleć. Chciałbym trochę koni więcej ale nie wiem co teraz.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie ma sensu.Kasa wyrzucona w błoto.Może być i tak , że przybędzie tylko 5KM.Lepiej za tą kase kupić ładne fele :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Kaziu_Wichura

    no tak ale fele koni nie dają :D:D:D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    no tak ale fele koni nie dają :D:D:D

    Uwierz mi , że nie odczujesz wielkiej różnicy.Jak chcesz poczuć moc to załóż turbo.Ale to z kolei się nie opłaca i lepiej kupic od razu 1.8T :wink: Więc ten silnik nie nadaje się do tuningu :!:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Quattro

    A może jakiś filtr K&N albo Kingdragon, i jakieś ładne fele

    A do kogo pisałeś Jetronik ? :roll:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Kaziu_Wichura

    tak do Jetronic

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    A może jakiś filtr K&N albo Kingdragon

    Widziałem troche testów i lepsze wyniki na hamowni wychodziły na seryjnych wkładkach.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Quattro

    Ja mam K&N i niby jest więcej :roll: :lol:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ale o ile więcej :) 2,3ps?

    Nie wiem czy to się opłaca. Ogólnie mówiąc temat tuningu 1.8 był już nie raz wałkowany a wnioski zawsze takie same -> kupić 1.8T.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Quattro
    zawsze takie same -> kupić 1.8T.

    Bezprzesady chłopak dopiero co kupił a4 :P

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No wiem :)

    I dobrze bo to najwspanialsze samochody :) ale szkoda by władował parę tysięcy by miec 20 koni więcej, podczas gdy wymiana silnika na 1.8T wyniosła by go tyle samo.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Kaziu_Wichura

    ile by mnie taki w miarę jeszcze nie zakatowany 1.8t silnik kosztował? no i do tego wymiana, ile takie coś?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ile by mnie taki w miarę jeszcze nie zakatowany 1.8t silnik kosztował? no i do tego wymiana, ile takie coś?

    Myśle, że lepszym rozwiązaniem jest sprzedaż obecnego i kupno A4 1.8T.

    Silnik plus wymiana jednak swoje kostują, do tego przydała by się zmiana hamulców na 288 mm z przodu, oprzyrządowanie jest trochę inne, do tego dolicz Intercooler, przewody ciśnieniowe itd. itp i robi się już całkiem poważna sumka. Nie wiem dokładnie ale być może również wydech jest innej średnicy.

    Dlatego jak my szukaliśmy auta to z założenia miało być 1.8T :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Kaziu_Wichura

    raczej nie wchodzi w grę wymiana auta bo za bardzo mi się podoba to co mam :]. Będę musiał żyć z tym silnikiem, trudno się mówi. Dzięki wszystkim za info

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Silnik ze skrzynią można trafić już za 3.5-4tys w niezłym stanie, napewno do tego dojdzie robocizna i parę innych rzeczy jak właśnie choćby ukł hamulowy.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    raczej nie wchodzi w grę wymiana auta bo za bardzo mi się podoba to co mam :]. Będę musiał żyć z tym silnikiem, trudno się mówi. Dzięki wszystkim za info

    i to jest dobra decyzja nastepnym razem jak weżmiesz pod uwagę rozwój mocy to trzeba decydowac się przed zakupem najtaniej TDI :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy