mk4 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 duża frekwencja była? kurka jak by te spoty o 20 były to by się człowiek wyrobił :gwizdanie: a tak to tylko zazdroszczę tym co mogą ...za dużo spraw na głowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton2 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 No chyba z 12 autek było, więc całkiem nieźle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 No chyba z 12 autek było, więc całkiem nieźle zgadza sie...ale robi sie coraz szybciej ciemno wiec jeszcze z miesiąc i będzie trzeba zmienic lokalizacje spotkań :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk4 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 szkoda i skończy się grilowanie dla tych co maja noda http://eset-nod32.com.pl/nod.swf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 dziń-dy-bry a co z paintballem? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter220v Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Dzięki za udanego spocika Dzięki Siemian za przejażdżkę, wymiatacza masz niezłego Co do błędów: 17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Open Short to Plus P1392 - 35-10 - - - Intermittent Problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu. Bez tego raczej silnik nie odpali, albo będzie gasł. Sądzę więc, że to stary błąd i nie powróci. 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-10 - - - Intermittent Tu problem z czujnikiem obrotów silnika. Nie bywa tak, że czasem obrotomierz nie działa ? Podobna sytuacja jak wyzej - silnik bedzie gasł lub nie odpalał. 17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Lean P1130 - 35-10 - - - Intermittent Możliwe, że ktoś odpinał przpływkę, ew. problem z wtryskiem na bodajże lewej głowicy (nie wiem jak numeracja jest). Jeśli się nie pojawi po wykasowaniu to bym si nie przejmował. Jeśli wróci, trzeba sprawdzić przepływkę. 16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit P0150 - 35-10 - - - Intermittent Tu ewidentny problem z obwodem sondy lambda. Nie wiem która to B2 S1, trzeba poszukać na forum. Podobnie jak w przypadku pozostałych błędów, jeśli nie wróci nie ma się czym przejmować. Dwa pozostałe błędy mogą być też wynikiem instalacji LPG. dzieki slawek .. puszczam to kumplowi i niech ogarnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton2 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 A co tu tak cicho ? Wszyscy się wygadali na spocie wczoraj, czy jak ? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Moja niunia stoi u Wojtka z wyklejoną szybą, to co mam pisać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Moja niunia stoi u Wojtka z wyklejoną szybą, to co mam pisać... już wklejona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton2 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Do jutra może klej zastygnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk4 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Moja niunia stoi u Wojtka z wyklejoną szybą, to co mam pisać... już wklejona 601 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk4 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 :polew: ty się nie śmiej na twoim będzie 601 i 602 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAWIDBORI Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 ktos mowil o tym gosciu co ma uzywki czesci w jastrzebiu do a4 b5avant moge dostac jeszcze raz ten numer do niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Siemian, dlaczego piszesz, że nigdy nie pojedziesz do v-techa? Nie odpowiedziałeś mi na pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 NA ŚWIECIE: Szanowny kolego, długo nie widzieliśmy się! U NAS: Kopę lat, k**wa mać! NA ŚWIECIE: Ten pan to jest bardzo wykształcony. U NAS: Co za pedał. NA ŚWIECIE: Nie zauważył pan wszystkich aspektów umowy. U NAS: pier**lony ślepak. NA ŚWIECIE: Pan raczy żartować? U NAS: Pojebało Cię? NA ŚWIECIE: Nie, nie ma pan racji. U NAS: c**j Ci w d*pę. NA ŚWIECIE: Dane które posiadacie nie odpowiadają faktom. U NAS: Nie pier**l. NA ŚWIECIE: Pana sekretarka jest bardzo sympatyczna. U NAS: Posuwasz ją? NA ŚWIECIE: Smacznego. U NAS: Udław się c**ju. NA ŚWIECIE: Jaką funkcję pełni ten pan w firmie? U NAS: Co to za fiut? NA ŚWIECIE: Chwilowo nie jesteśmy zainteresowani reklamą. U NAS: Na c**j mi reklama. NA ŚWIECIE: Wydaje mi się, że z jego zdaniem nie musimy się liczyć. U NAS: pier**lić go. NA ŚWIECIE: Ten projekt jest łatwy do zrealizowania. U NAS: Z palcem w d*pie. NA ŚWIECIE: To niemożliwe. U NAS: Takiego wała NA ŚWIECIE: Chwilowo nasza firma nie prosperuje najlepiej. U NAS: Jesteśmy w gównie po uszy. NA ŚWIECIE: Pan jest bardzo ostrożnym rozmówcą. U NAS: Dyplomata j**any NA ŚWIECIE: Dlaczego nie zgadzacie się na dalszą współpracę? U NAS: Pojebało Was? NA ŚWIECIE: Rozwój sytuacji na rynku nie idzie w pomyślnym kierunku. U NAS: Jest c**jowo. NA ŚWIECIE: To wpływowi ludzie. U NAS: Same kutasy. NA ŚWIECIE: Ten pan nie ma znaczących kontaktów. U NAS: Może mi zrobić laskę. NA ŚWIECIE: Dziękuję! U NAS: (Wyraz nie istnieje)[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 20:33_________________________________________________hmmm. Nie odpowiedziałem na pytanie?? Jakoś go nie zauwazyłem. Dlaczego nie pojade do V-techu? Bo za dużo o nich słyszałem i widziałem jak pracują. Wiem, wiem jest tyle zwolennikow v-techu co przeciwników...a tych drugich jednak chyba więcej... V-tech poszedł na masówke... A co do hamowni to V-tech ma inercje, a uważam że obciążeniowka jest lepsza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Nie jestem zwolennikiem, nie znam ich i na hamowniach również się nie znam dlatego pytam. Jedynie co, to widziałem kiedyś wykres z v-tech j-bie i o ile dobrze pamiętam, to nie było zbyt wiele parametrów pokazane: typu temperatura otoczenia itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 dokładnie. Tzn. moc i tak się przelicza wg. normy więc teoretycznie temperatura nie powinna mieć wpływu. Ale lepsze sa hamownie obciążeniowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Czym się różnią te hamownie i dlaczego lepsze są te drugie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nippo83 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 A ja zadam może inne troszkę pytanie..był może ktoś kiedyś na hamowni inercyjnej (np. v-tech) a potem pojechał sprawdzić moc na obciążeniówce (np. MAHA LPS 3000)? Chodzi mi o to jakie różnice wyszły między dwoma wykresami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się