Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Brak mocy po wystrzeleniu węża z turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Aha koryguje poprzedną wypowiedz. Przygladajac sie 003bs widac ze EGR nie pracuje prawidłowo. To jest do sprawdzenia.

Opublikowano

powiem wiecej auto mam od stycznia i razem z rozrządem wymieniałem EGR na nowy ,wczoraj zauważyłem przetarty wężyk

c0617b2b3337d3bdmed.jpg

wężyk nie wygląda na pęknięty tylko przetarty ?

Opublikowano

wedlug logow wyglada na ok, oprocz 003BS tak jak kolega letallec napisal egr faktycznie dziwnie pracuje, zobacz czy jest droznosc w doladowaniu moze po wystrzale weza "cos" sie do niego dostalo :mysli: ewentualnie wykonaj jeszcze raz 003BS z odpieta przeplywka. Postaraj sie zrobic dynamiczne bo naprade ciezko cos wywnioskowac z logow statycznych.

pozdro

Opublikowano

właśnie ta temperatura mi sie nie podobała już od kupna najwiekszą temperature jaką uzyskałem po bardzo ostrej jeżdzie miałem na blacie 90stopni to chyba troche mało a na codzień kreska leży na 70tce

okazałosie że z tych nie udanych prób bynamicznych udało sie zrobić 011 które załączam poniżej.[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2009, 09:53_________________________________________________właśnie sie okazało że logi są puste :wallbash:[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2009, 10:16_________________________________________________a jak mam wypiąć ten egr na szybko złączce może mnie ktoś pokieruje :hi:

Opublikowano

jesteś pewien ze termostat jest winny tej temperatury :mysli:[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2009, 10:24_________________________________________________a czy ktoś sie oriętuje po wyczyszczeniu EGRa trzeba wymienić stare podkładki pod egr bo nie wiem gdzie takie dostane :mysli:

Opublikowano

jestem pewien na 95% możesz to jeszcze sprawdzić vagiem jak masz, jak niemasz to termostat w garnek z wodą i na kuchenkę wszystko jest opisane na forum. Podkładki ja wyczyściłem i wstawiłem z powrotem ale lepiej by było nowe

Opublikowano

Witam dziś dokonałem czyszczenia zaworu EGR i kolektora ssącego ,po za tym że wszystko było ostro upierdz.... to zauważyłem dwie rzeczy mianowicie brak jednej śrubki pod egr-em który łączy się z metalową rurką a druga rzecz to wężyk który idzie z egra nie z grzybka tylko ten drugi od tej gruszki jest przetarty w 3 miejscach ciekawe czy te rzeczy miały wpływ na te objawy ,wszytko naprawde było usmolone wszystko wyczyściłem ropą troszke sie usmoliłem i pokój :confused4: ale to nic a co do EGRa to był tylko troche okopcony bo w styczni był zakładany nowy wieć mam nadzieje że to czyszczenie pomoże i te objawy dławienia się i brak mocy minie jutro zamieszcze zdjecia po i przed czyszczeniem , a może ktoś wie jak wymienić termostat w AWXie?

Opublikowano

Tak samo,albo prawie tak samo.Z ta instrukcja nie powinno byc problemow.Sam wg niej bede wymienial na dniach.

Opublikowano

Jak byś mógł trząsnąć zdjecia z całej operacji bym był wdzęczny :hi: bo na tamtym linku nic nie ma .

Jutro składam całoś do kupy i zobaczymy co będzie oczywiście mam nadzieje że problem zniknie :wallbash:

Opublikowano

Pstrykne pstrykne tylko nei wiem czy bedzie to w tym tyg czy w przyszlym.

Opublikowano

Trzyma 70 stopni.Wymienilem czujnik i nic nie pomoglo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...