lukipuki Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 Witam Przeszukałem forum szukając odpowiedzi na mój problem, ale niestety dokładnej odpowiedzi nie znalazłem. Mój problem polega na tym, że podczas szybkiej jazdy, wyprzedzania(obroty dochodziły do 5 tyś.) zdarzyło mi się, że dwa razy klima przestała chłodzić. Oczywiście w tym czasie klima była włączona. Sprawdziłem, że wiatrak się kręci i sprężarka też a przycisk ECON jest wyłączony. Włączanie i wyłączanie przycisku ECON nic nie pomogło, dopiero jak zgasiłem silnik i ponownie go włączyłem klima zadziałała prawidłowo. Dodam, że jakiś miesiąc temu wymieniłem sprężarkę klimy na nową, wiatrak na nowy, osuszacz i filtr na nowy – klima została sprawdzona na szczelność i wszystko wyszło ok. I teraz się zastanawiam, co mogło spowodować brak chłodzenia? Dodam oczywiście ze klima bardzo dobrze chłodzi i to były tylko dwa takie przypadki. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Łukasz M.
Daimos Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 Może po prostu temperatura silnika wzrosła ponad normę i klima została automatycznie wyłączona
lukipuki Opublikowano 23 Września 2009 Autor Opublikowano 23 Września 2009 Temperaturę silnika miałem cały czas na 90 stopni i termostat wymieniałem w marcu tego roku. Jedyne, co jeszcze dolega mojej A4 to, że szwankuje mi licznik to znaczy, że po przejechaniu około 1 km przestaje mi działaj prędkościomierz(po prostu opada na poziom 0km/h tylko nie raz jak skrzynia automatyczna zrobi redukcje biegu to wtedy wskazówka prędkościomierza skacze mi nawet na 260 km/h a potem znów opada na 0km/h) oraz niezliczane są wtedy km jak wskazówka jest na 0km/h no i jeszcze wtedy przestaje mi działać poprawnie wskaźnik poziomu paliwa - przy skrętach samochodu wychyla się. Ale nie wiem czy te objawy miały wpływ na brak chłodzenia kilmy?
akjam Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 No dziwne masz te wszystkie objawy... Raczej połączone ze sobą nie mogą być. Co do licznika to problem możesz mieć w czujniku.Ja tak miałem (w innym autku) i musiałem zlutować kabelki. Udało sie i praca licznika wróciła do normy.
lukipuki Opublikowano 23 Września 2009 Autor Opublikowano 23 Września 2009 A ten czujnik jest centralnie w zegarach czy umieszczony jest gdzieś przy, kołach bo czytałem na forum, że jest jeszcze jakiś czujnik przy, kołach który też jest powiązany ze wskazaniami zegarów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się