kubik224 Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Witam wszystkich prosiłbym was o analizę logów statycznych. Nie wiem czy są one dobrze zrobione bo robiłem je po raz pierwszy. http://img42.imageshack.us/img42/5273/log01001003004.jpg http://img42.imageshack.us/img42/8559/log01007013018.jpg http://img5.imageshack.us/img5/5468/log01023xxxxxx.jpg pozdro
Leman Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 możę napisałbys czy dzieje się coś złego Kolego zrób komplet logów z tego co widać tutaj masz do wymiany termostat i nawet sprawne wtryski zapoznaj się dokładniej z tematem http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
kubik224 Opublikowano 25 Września 2009 Autor Opublikowano 25 Września 2009 Mam wrażenie że coś z turbiną jakby zamulony, a poza tym jak dodaję gazu to coś syczy. Co do logów czy te statyczne zrobiłem ok. W grupy Basic Settings nie mogę wejść coś chyba z programem Dynamiczne zrobię w sobotę . Robić je pojedynczo czy mogą być po 3 pozdrawiam
Xris Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 pojedynczo bedziesz miał lepsze odświerzanie - czytaj wiecej pomiarów
kubik224 Opublikowano 25 Września 2009 Autor Opublikowano 25 Września 2009 ok czyli grupy 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011. nie wiem czy wszystkie sie da. Chyba 000 nie działa. robione pojedynczo dla każdej rozpędzać się na 4 biegu od 1500-4200 rpm Będę robił to sam więc wciśnięcie log może być za wcześnie ale chyba da się w exelu wyciąć wszystko poniżej 1500 rpm
Xris Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 da się wyciąć, pamiętaj ze na 4 biegu bedzie dość szybko może lepiej na 3?
kubik224 Opublikowano 25 Września 2009 Autor Opublikowano 25 Września 2009 trochę czytałem i chyba lepiej jest na 4 biegu, ale mogę się mylic więc poprawcie mnie
kubik224 Opublikowano 27 Września 2009 Autor Opublikowano 27 Września 2009 Nie dałem rady zrobić logów w sobotę, wkładałem wysuszoną wykładzinę do auta. Dzisiaj jestem w pracy, ale po niedzieli spróbuję. Grupy logów dynamicznych te tak? 001, 003, 004, 008, 010, 011. pozdrawiam
Xris Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 jesio chyba 000 brakuje 2. dla odczytu bloków wartości mierzonych: Select [z okienka Select Control Module] > 01-Engine > 08-Meas. Blocks [bloki wartości mierzonych]. a. próba statyczna warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej]. grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać]; - grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START UWAGA !!! W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy grupy 004 w trybie BS !!!; - grupa 011 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [kierownice w turbinie [VTG] będą się cyklicznie przestawiać]*. po zakończeniu logowania można dokonać obserwacji pracy sztangi w turbinie - powinna poruszać się tak, jak na filmie**. *tylko w przypadku silników wyposażonych w turbinę ze zmienną geometrią łopatek [VTG]. **©carlnova AKP - silnik AFB. b. próba dynamiczna warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log. próba dynamiczna powinna być bezwględnie wykonana przez dwie osoby - kierowcę i diagnostę. procedura powinna wyglądać następująco: film instruktażowy - jak przeprowadzać testy dynamiczne (dla bloku 003 i 011). grupy normalnie**: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.
kubik224 Opublikowano 8 Października 2009 Autor Opublikowano 8 Października 2009 o ile pamiętam z próby statycznej 000 se neda, a dynamiczną robi się tak samo tylko tyle, że auto jedzie[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2009, 12:50_________________________________________________Witajcie panowie wkońcu zrobiłem logi dynamiczne dla przypomnienia zamieszczam statyczne jeszcze raz: statyczne: http://img42.imageshack.us/img42/5273/log01001003004.jpg http://img42.imageshack.us/img42/8559/log01007013018.jpg http://img5.imageshack.us/img5/5468/log01023xxxxxx.jpg dynamiczne: 1. http://img110.imageshack.us/img110/9032/log01001xxxxxx.jpg 2. http://img19.imageshack.us/img19/5493/log01003xxxxxx.jpg 3. http://img18.imageshack.us/img18/854/log01004xxxxxx.jpg 4. http://img158.imageshack.us/img158/736/log01008xxxxxx.jpg 5. http://img158.imageshack.us/img158/7940/log01010xxxxxx.jpg 6. http://img110.imageshack.us/img110/7447/log01011xxxxxx.jpg Dzięki za analizę
Krzysztof Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 003, 008 i 011 z dyn bardzo przyzwoite. Termostat trochę niedomaga. Można by zalogować 007 statycznie po zakończeniu prób dynamicznych. Powinno być około 90*C.
kubik224 Opublikowano 8 Października 2009 Autor Opublikowano 8 Października 2009 003, 008 i 011 z dyn bardzo przyzwoite. Termostat trochę niedomaga. Można by zalogować 007 statycznie po zakończeniu prób dynamicznych. Powinno być około 90*C. termostat już kupiłem niedługo będę wymieniać , ale co z resztą turbina, silnik ,itp pozdro
Leman Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 masz katalizator ?? turbo trochę późno wstaje
kubik224 Opublikowano 15 Października 2009 Autor Opublikowano 15 Października 2009 tak jeszcze jest. Co dalej panowie wszystko ok czy nie? [br]Dopisany: 08 Październik 2009, 22:51_________________________________________________Chej koledzy czy ktoś się wypowie ? Kompletnie się na tym nie znam więc czekam na pomoc. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się