Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam wrażenie że coś z turbiną jakby zamulony, a poza tym jak dodaję gazu to coś syczy.

Co do logów czy te statyczne zrobiłem ok.

W grupy Basic Settings nie mogę wejść coś chyba z programem

Dynamiczne zrobię w sobotę . Robić je pojedynczo czy mogą być po 3

pozdrawiam

Opublikowano

ok czyli grupy 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.

nie wiem czy wszystkie sie da. Chyba 000 nie działa.

robione pojedynczo dla każdej rozpędzać się na 4 biegu od 1500-4200 rpm

Będę robił to sam więc wciśnięcie log może być za wcześnie ale chyba da się w exelu wyciąć wszystko poniżej 1500 rpm

Opublikowano

Wystarczy na 3...pojedynczo

Opublikowano

Nie dałem rady zrobić logów w sobotę, wkładałem wysuszoną wykładzinę do auta.

Dzisiaj jestem w pracy, ale po niedzieli spróbuję.

Grupy logów dynamicznych te tak?

001, 003, 004, 008, 010, 011.

pozdrawiam

Opublikowano

jesio chyba 000 brakuje

2. dla odczytu bloków wartości mierzonych:

Select [z okienka Select Control Module] > 01-Engine > 08-Meas. Blocks [bloki wartości mierzonych].

a. próba statyczna

warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej].

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023.

grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:

- grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s;

- grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać];

- grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać].

W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START

UWAGA !!!

W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy grupy 004 w trybie BS !!!;

- grupa 011 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [kierownice w turbinie [VTG] będą się cyklicznie przestawiać]*. po zakończeniu logowania można dokonać obserwacji pracy sztangi w turbinie - powinna poruszać się tak, jak na filmie**.

*tylko w przypadku silników wyposażonych w turbinę ze zmienną geometrią łopatek [VTG].

**©carlnova AKP - silnik AFB.

b. próba dynamiczna

warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log.

próba dynamiczna powinna być bezwględnie wykonana przez dwie osoby - kierowcę i diagnostę.

procedura powinna wyglądać następująco: film instruktażowy - jak przeprowadzać testy dynamiczne (dla bloku 003 i 011).

grupy normalnie**: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.

Opublikowano

o ile pamiętam z próby statycznej 000 se neda, a dynamiczną robi się tak samo tylko tyle, że auto jedzie[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2009, 12:50_________________________________________________Witajcie panowie wkońcu zrobiłem logi dynamiczne dla przypomnienia zamieszczam statyczne jeszcze raz:

statyczne:

http://img42.imageshack.us/img42/5273/log01001003004.jpg

http://img42.imageshack.us/img42/8559/log01007013018.jpg

http://img5.imageshack.us/img5/5468/log01023xxxxxx.jpg

dynamiczne:

1. http://img110.imageshack.us/img110/9032/log01001xxxxxx.jpg

2. http://img19.imageshack.us/img19/5493/log01003xxxxxx.jpg

3. http://img18.imageshack.us/img18/854/log01004xxxxxx.jpg

4. http://img158.imageshack.us/img158/736/log01008xxxxxx.jpg

5. http://img158.imageshack.us/img158/7940/log01010xxxxxx.jpg

6. http://img110.imageshack.us/img110/7447/log01011xxxxxx.jpg

Dzięki za analizę

Opublikowano

003, 008 i 011 z dyn bardzo przyzwoite. Termostat trochę niedomaga. Można by zalogować 007 statycznie po zakończeniu prób dynamicznych. Powinno być około 90*C.

Opublikowano

003, 008 i 011 z dyn bardzo przyzwoite. Termostat trochę niedomaga. Można by zalogować 007 statycznie po zakończeniu prób dynamicznych. Powinno być około 90*C.

termostat już kupiłem niedługo będę wymieniać , ale co z resztą turbina, silnik ,itp

pozdro

Opublikowano

tak jeszcze jest.

Co dalej panowie wszystko ok czy nie? [br]Dopisany: 08 Październik 2009, 22:51_________________________________________________Chej koledzy czy ktoś się wypowie ?

Kompletnie się na tym nie znam więc czekam na pomoc.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...