Skocz do zawartości

Xris

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Xris

Osiągnięcia Xris

0

Reputacja

  1. Koledzy podłączę się pod wątek. Muszę wymienić komplet z tyłu (tarcze, klocki i przy okazji łożyska) Mam pytanko ile warte są tarcze i klocki BOSCH'a? Można kupować czy to syf? I jak z ew piszczeniem/pyleniem? Łożyska mam SKF Pozdro
  2. Zgadza się, u mnie to samo...
  3. Mam ten sam problem. Numer tego fragmentu węża to 048121063 Cały "trójnik" ma numer 028121053K
  4. to ja wiem... chodzi mi o pozostałe 2 kabelki (1 niebieski na wsówce przy regulatorze i drugi czarny z oczkiem przykręcany nakrętką M4 do mostka prostowniczego) jak odpalę to altek nic nie ładuje, na niebieskim kabelku jest napięcie takie jak na akku a na tym czarnym z oczkiem jest jakieś dziwne napięcie 0,9V i to mnie zastanawia czy nie powinno tam być +12V...
  5. Witam Mam problem z ładowaniem a raczej z jego brakiem... Tydzień temu 1km przed domem oświeciła się kontrolka, wyciągnąłem alternator, wymieniłem łożyska bo były już troszke zużyte, sprawdziłem wirnik i stojan są OK, diody sprawdzone - wydają się dobre, regulator dobry (miałem nowy na podmiankę) i ładowania jak nie było tak nie ma... Mam pytanie, czy możecie mi napisać co ma się pojawić na złączach alternatora? B+ to wiadomo kabel od rozrusznika i akku a D+ i DF? (dobre oznaczenia podałem?) ps. szukałem ale nie znalazłem odp na pytanie Dzięki za szybką odpowiedź
  6. może na początek użyj szukajki... o robieniu logów i innych rzeczach są tematy w dziale diagnostyka jak wejdziesz np w engine to tam masz bloki pomiarowe - 08, tam możesz sobie posprawdzać różne rzeczy zmieniając bloki
  7. Xris

    [B5 ANB] Co wymienić?

    jak stukają Ci wahacze to wymień cały komplet, na jakie - poszukaj na forum (jest dyskusja na ten temat) jeżeli chcesz długo jeździć tym autkiem to może warto zainwestować w lemfordery...
  8. to zależy w jakim stanie są trzpienie, u mnie jeden był praktycznie zapieczony na amen, spikanie różnymi szpecyfikami pomagalo na dzień dwa, a po deszczy to samo a nawet gorzej, rozebrałem, wyczyściłem papierkiem wszystko, nowy smar, oring i jak nowe
  9. u mnie lewej praktycznie nie szło ruszyć a prawa bardzo ciężko chodziła, po przeczyszczeniu, nasmarowaniu i daniu nowych oringów śmiga jak nówka
  10. Xris

    [B5 AFN] Wymiana szyb

    nie wiem czy już robiłeś czy nie... ja u siebie przekładałem, jako że mam nitownice to kupiłem tylko same silniczki i poprostu w miejsce korbek wnitowałem silniczki (tzn cały mechanizm podnoszenia szyb) poza tym musisz jeszcze zrobić instalacje elektryczną na tył
  11. o B6 kolega pisał, z angola pasi idealnie
  12. wymieniają tylko tuleje gumowe i nic więcej? przecież głównie to po drugiej stronie wahacza puka tzn na "gałce"
  13. a wg mnie to G... da w takie upały nie schłodzisz tym wentylkiem powietrza do temperatury jaką osiąga jeżeli na dworze mamy powiedzmy 20*, a jak wiemy ciepłe powietrze pogarsza osiągi... ;( najlepszy byłby FMIC ze względu na większą powierzchnię oddawania ciepła (o ile w ogóle można mówić o czymś takim jak w cieniu jest >30*C ) a co do efektu jak jazda w zime... dostaniesz nobla jak tym pomysłem schłodzisz powietrze w IC do temp ok 10*C
  14. ciepłe węże od nagrzewnicy to normalna rzecz... chodzi o duży obieg czyli chłodnica
×
×
  • Dodaj nową pozycję...