kubson 3 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Witam problem mam juz od poczatku gdy kupilem to auto czyli z miesiac, 2 po nocy pali na strzala gdy osiagnie 90c zgasze chce odpalic np za 2-10 minut musze krecic w sumie ok 10 sekund gdy ma 70 i mniej odpala szybciej czyli np jakies 5-6 sekund krecenia co może być przyczyna tak dziwnego odpalania.? Kabel vag posiadam takze jak cos to napiszcie mi co sprawdzic ktora grupe rubryke itp bede bardzo wdzieczny pozdrawiam dodam gdy go kupilem nie mial podlaczonego wezyka od klapy gaszacej czy cos takiego teraz podlaczony a niepamietam czy gdy byl odlaczony tak odpalal moze to byc ta przyczyna odlaczyc ten wezyk ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 sprawdz bledy, bloku silnika - engine. prawdopodobnie czujnik temperatury uszkodzony - G62 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 błedy sprawdzalem na zimnym i ciepłym silniku i nic.? jakies sugestie co jeszcze moge sprawdzic ?? ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 błedy sprawdzalem na zimnym i ciepłym silniku i nic.? jakies sugestie co jeszcze moge sprawdzic ?? ;( sprawdz wskazywana temperature na cieplym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 w ktorej grupie jest wskazywana ta temperatura bo jesli chodzi o vag to jestem laikiem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piterex 0 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 U mnie jest ten sam problem podobno to wina lejących wtrysków, chociaż po wymianie filtru paliwa poprawiło się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tx-didi 0 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 w ktorej grupie jest wskazywana ta temperatura bo jesli chodzi o vag to jestem laikiem ?? sterownik silnika (adres 1) grupa 7, wartosc 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Jeżeli problem znika po odpięciu czujnika temperatury to wskazuje na złą dawkę rozruchową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 No dobra a jeszcze takie 1 pytanko gdzie znajduje sie ten czujnik temperatury w mojej furze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tx-didi 0 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 gdybys jeszcze jakims cudem nie znalazl... pomiedzy prawa glowica (strona pasazera) a pompa wtryskowowa, czteropinowa wtyczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 sprawdziłem vagiem i na ciepłym pokazywał 93c także lipa .. słyszałem ze można samemu jakąś dawkę rozruchowa zwiększyć i będzie ok ???<moge sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tx-didi 0 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 sprawdziłem vagiem i na ciepłym pokazywał 93c także lipa .. słyszałem ze można samemu jakąś dawkę rozruchowa zwiększyć i będzie ok ???<moge sie mylic to oczywiscie nie jest naprawa tylko zlagodzenie 'objawow' - mozna zmienic vag'iem statystycznie (uzywajac funkcji szukaj oraz zapoznajac sie z opiniami forumowych 'guru') problem z uruchomieniem cieplego silnika wskazuje na klopoty z ukladem zasilajacym (paliwowym), w szczegolnosci: 1) czujnika temperatury (na podstawie jego wskazan ECU dobiera dawke paliwa) 2) 'przytartych' wtryskiwaczy 3) problemow z 'przestawiaczem' kata poczatku wtrysku w pompie wtryskowej, lub sama pompa nie 'buduje' prawidlowego cisnienia. najlepiej jest zaczac od najtanszych opcji - czyli czujnika temperatury, pozostale elementy mozna zweryfikowac w serwisie Bosch (i chyba tylko) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się