Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Hałasy na nierównościach


tomstat

Rekomendowane odpowiedzi

WItam, moje pytanie dotyczy poziomu głosnosci w waszych A4. Jak sie ona ma podczas jazdy po wybojach, kocich lbach etc. O co chodzi? Ano u mnie w aucie jest dosc.. glosno! Mimo przeroznych "trzesawek" na korych wychodzilo bezzmiennie ze lewy przedni wahacz niedlugo bedzie do wymiany, nic innego nie wychodzilo!! Mam te auto od niedawno, poprzednio Vento 1.8 i na przysiaglbym ze bylo cichsze. Napiszcie prosze jak z tym u was. Jak polykacie dziury, odglos jest tepy-wytlumiony czy twardy-glosny? Jaka moze byc przyczyna jesli cos u mne nie tak? :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też na dziurach jest głośny i jak jade po kamieniach to też nim niemiłosiernie trzęsie pewnie dlatego że mam felgi 17 i opony 225 na 45 ale za to na można szybko pokonywać zakręty a ty jakie masz koła ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego u mnie było tak standardowo (powiedzmy jak w puncie, vektrze, astrze, w sumie to niezbyt byłem zadowolony z A4, uważałem że to nie wypał), ale miałem do wymiany wahacze i ... już wiem po co wymyślili wielowahacze, jest bardzo cichutko. Jak jadę po wybojach teraz to słychać tylko głuche stuknięcia (jak pięścią w poduszkę), i zaczął inaczej się prowadzić (całkowicie inaczej=lepiej, jest sztywniejszy ale nie na tyle, żeby zakładać ochraniacze na zęby, czyli pokonuje nierówności miękko i komfortowo ale na zakrętach jest wystarczająco sztywny).

Po wymianie wahaczy dla mnie zawieszenie jest idealne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne że masz odczucie że w vento zawieszenie jest cichsze. Jakiś czas temu jechałem ze znajomym jego vento 2.0 , to zawieszenie tłucze tam jak w wozie drabinastym (zwłaszcza tył). Mówił że wszystko z zawiasem ok, w dodatku on jeździ na 15". U mnie na 17" jest może troche twardo, ale takich odgłosów nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to nie dziwne to tak już jest jak zawiecha jest "niesprawna", miałem to u siebie. Myślałem że tak ma być, po wymianie zobaczyłem różnicę :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytelepany na kilku roznych stacjach i obejrzany przez paru magikow oto co stwierdzono.

1. Primo - wydech kaput - Tworzyciel hałasu nr.1

2. Primo - lekko zuzyty banan w przednim lewym kole

3. Primo - Ultimo - tył=8 tulejek na stronie do wymiany :shocked:

Koszta:

około 4200zl :wallbash:

MIlo bylo Panstwa poznac, ide strzelic sobie w torbe z łuku. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj kiepsko.

Trzeba było auto dokładnie sprawdzić przed kupnem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaj to i kup coś innego.

Z tego co ja uważam to najbardziej odporne auto i niedrogie w utrzymaniu to jest A6 z 96-97 roku. Masz normalne zawieszenie, które komfortem dużo nie odbiega od A4 (moim zdaniem przewyższa, ale ja lubię ciężkie auta które się kołyszą, a nie małe sportowe i sztywne). Silnik 2,5 TDI w R5 140KM, spokojnie wystarcza na to auto a spalanie masz z tego co się ludzie chalą ok 6-7 litrów.

Jeżeli silnik to jest to samo co 2,0D która była ładowana w A100 (a tak dużo osób twierdzi), to jest silnik nie do zajechania (tylko oczywiście większy i z osprzętem turba itp).

Tylko jest mały problem za takie auto trzeba zapłacić ok 20 tys zł :( Ja szukałem A6 rok i nie znalazłem jakiegoś normalnego stanu w normalnej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...