Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Stuki na wolnych obrotach w układzie kierowniczym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem w mojej A4 b5 1.9tdi, mianowicie gdy silnik chodzi na wolnych obrotach słysze stukanie prze ruszaniu kierownica, kiedy silnik jest zgaszony i ruszam kierownica nie ma zadnych odglosow. Wie moze ktos co to moze byc ?? Pozdrawiam

Opublikowano

stuka na zimnym czy na cieplym silniku tzn odpalasz rano niunie i stuka czy nie jak przejedziesz kjakies 10km to dalej stuka????? sprawdzalesk przyrzak laczacy kierownice z przekladnia.

Opublikowano

niezaleznie od tego czy silnik jest cieply czy zimny stuki sa zawsze na wolnych obotach, tak samo jesli przejade jakis dystans , na dodatek te stuki slychac tylko w srodku

Opublikowano

niezaleznie od tego czy silnik jest cieply czy zimny stuki sa zawsze na wolnych obotach, tak samo jesli przejade jakis dystans , na dodatek te stuki slychac tylko w srodku

Stuki sa na wolnych obrotach czy na postoju? Bo to roznica?

U mnie przy szybkich krotkich ruchach kierownica na postoju (czy to na wlaczonym cze wylaczonym silniku) slychac pukanie... Maglownice regenerowalem bo uciekal mi plyn od wspomy, pukanie nie ustalo... podpowie ktos? Jesli to ten krzyzak o ktorym wyzej ktos pisal to czy podejdzie z anglika i czy duzo jest przy tym roboty?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...