jelczak Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Witam. Mam chyba pecha otóż po ustawieniu zbieżności partacze nie dokręcili mi nakrętek kontrujących końcówki drążków na drążku kierowniczym. Dopiero gdy zaczęło mi stukać w zawieszeniu pojechałem do mechanika i on stwierdził że to właśnie przez to. Próbował to dokręcić ale nie mógł a luz jest dalej . Pytanie czy teraz mam do wymiany dwie końcówki i dwa drążki kierownicze?
wojtekce Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 po dokręceniu luz musi zniknąć chyba że gwinty są uszkodzone nie ryzykował bym dalszej jazdy w końcu to układ kierowniczy wymień jak najszybciej
jelczak Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 Niewiem czy gwint jest tak zapieczony bo kręcił na siłę i troszkę poszło ale nie do końca. A można tam dać podkładki?
wojtekce Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Niewiem czy gwint jest tak zapieczony bo kręcił na siłę i troszkę poszło ale nie do końca. A można tam dać podkładki? nie
pawelc Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Zrób jak pisze kolega wyżej . Sprawdz jeszcze drążki, bo może ich wymiana nie będzie konieczna jeżeli nie ma na nich luzu i gwint jest OK .. Pozostaną Ci tylko końcówki do wymiany
jelczak Opublikowano 26 Października 2009 Autor Opublikowano 26 Października 2009 Witam. Mam jeszcze jedno pytanie do właścicieli B5. Czy na nakrętka kontrująca na drążku powinna kontrować końcówkę drążka czy ma być tam bliżej przekładni? Bo obserwując ogłoszenia przekładni kierowniczych to nie mają nakrętki za końcówką.
wojtekce Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 kontruje się od strony przekładni
jelczak Opublikowano 26 Października 2009 Autor Opublikowano 26 Października 2009 A czyli ta nakrętka nie powinna być przy końcówce drążka a ja widząc luz na końcówce próbowałem ją skontrować jedną z tych nakrętek . To skąd mi się wziął luz na niej? Zerwany gwint czy zbyt mało wkręcone końcówki na drążek?
wojtekce Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 czyli masz do wymiany końcówkę drążka
tomek 1880 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Witam, ja tez mam luz przy gałce (przy końcówce) i coś stuka tam dalej (bliżej kolumny), ale tylko z lewej strony. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam.
pawelc Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Witam, ja tez mam luz przy gałce (przy końcówce) i coś stuka tam dalej (bliżej kolumny), ale tylko z lewej strony. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam. drążek kierowniczy
tomek25 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Panowie odgrzebie temat . Stuka mi na zgaszonym silniku jak ruszam kiera z lewej strony zaraz za koncowka drazka tam na gwincie.Co to moze byc koncowka dobra.Czy koncowka drazka ma byc zakontrowana ta sruba bo u mnie jest tam dalej , czy za malo wkrecona.I teraz co wymienic drazek kierowniczy aby zlikwidowac luz .?Pomozcie
krzysztof61 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 koncowka drazka musi byc dokrecona nakretka . kluczem trzymasz drozek kierowniczy i drugim kluczem dokrecasz ta nakretke do drazka , rozmiar pierwszego to chyba 18 , klucz do nakretki 22
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się