Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Luzy na drążku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam chyba pecha otóż po ustawieniu zbieżności partacze nie dokręcili mi nakrętek kontrujących końcówki drążków na drążku kierowniczym. Dopiero gdy zaczęło mi stukać w zawieszeniu pojechałem do mechanika i on stwierdził że to właśnie przez to. Próbował to dokręcić ale nie mógł a luz jest dalej . Pytanie czy teraz mam do wymiany dwie końcówki i dwa drążki kierownicze?

Opublikowano

po dokręceniu luz musi zniknąć chyba że gwinty są uszkodzone :kwasny: nie ryzykował bym dalszej jazdy w końcu to układ kierowniczy :cool1: wymień jak najszybciej

Opublikowano

Niewiem czy gwint jest tak zapieczony bo kręcił na siłę i troszkę poszło ale nie do końca. A można tam dać podkładki?

nie

Opublikowano

Zrób jak pisze kolega wyżej :decayed:. Sprawdz jeszcze drążki, bo może ich wymiana nie będzie konieczna jeżeli nie ma na nich luzu i gwint jest OK :wink4:.. Pozostaną Ci tylko końcówki do wymiany :wink4:

Opublikowano

Witam. Mam jeszcze jedno pytanie do właścicieli B5. Czy na nakrętka kontrująca na drążku powinna kontrować końcówkę drążka czy ma być tam bliżej przekładni? Bo obserwując ogłoszenia przekładni kierowniczych to nie mają nakrętki za końcówką.

Opublikowano

kontruje się od strony przekładni

Opublikowano

A czyli ta nakrętka nie powinna być przy końcówce drążka a ja widząc luz na końcówce próbowałem ją skontrować jedną z tych nakrętek . To skąd mi się wziął luz na niej? Zerwany gwint czy zbyt mało wkręcone końcówki na drążek?

Opublikowano

czyli masz do wymiany końcówkę drążka

Opublikowano

Witam, ja tez mam luz przy gałce (przy końcówce) i coś stuka tam dalej (bliżej kolumny), ale tylko z lewej strony. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam, ja tez mam luz przy gałce (przy końcówce) i coś stuka tam dalej (bliżej kolumny), ale tylko z lewej strony. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam.

drążek kierowniczy :kox:

Opublikowano

Panowie odgrzebie temat . Stuka mi na zgaszonym silniku jak ruszam kiera z lewej strony zaraz za koncowka drazka tam na gwincie.Co to moze byc koncowka dobra.Czy koncowka drazka ma byc zakontrowana ta sruba bo u mnie jest tam dalej , czy za malo wkrecona.I teraz co wymienic drazek kierowniczy aby zlikwidowac luz .?Pomozcie

Opublikowano

koncowka drazka musi byc dokrecona nakretka . kluczem trzymasz drozek kierowniczy i drugim kluczem dokrecasz ta nakretke do drazka , rozmiar pierwszego to chyba 18 , klucz do nakretki 22

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...