Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Pęknięte łączenie kluczyka w "scyzoryku"


Bonzaty

Rekomendowane odpowiedzi

witam

koledzy mam nietypowy problem, dzisiaj spadł mi kluczyk na podłogę (był otworzony) i pękło mocowanie do elementu zamykania scyzoryka. czy takie coś można gdzieś dokupi bo jak widzę konstrukcyjnie to sam kluczyk łączy się taki trzpieniem (widac na zdjęciach)

dziękuję za podpowiedź i dołączam zdjęcie

Ts2lut9S.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy główkę? i gdzie to kupić, w serwisie?

jak rozłożysz klucz na pół tzn rozsuniesz to ta część z grotem i immo w środku to główka :kox:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki

byłem dzisiaj w jednym punkcie dorabiania kluczy ale chyba cieniutki gość bo chce coś rozbierać i przekładać transponder i dorabiać "dzwignię" klucza i jeszcze chce za to ponad 100 zł. (stówę dam a klej puści po czasie i się rozleci i jeszcze zgubię transporder - odpuszczam)

ale znalazłem na allegro komplet http://www.allegro.pl/item754879429_kluczyk_glowka_audi.html

tylko będę musiał zaprogramować immo w kluczu i już prawie wiem jak to się robi bo znalazłem na forum ale jak ktoś może powiedzieć gdzie znaleźć (chyba mam ale gdzie szukać) PIN do immo, można go jakoś sczytać vag-iem?

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy chyba mnie koś nie rozumie

albo ja nie umiem i nie wiem

element główki kluczyka jest "NIEROZBIERALNY", nie da się go otworzyć bez strat i zamknąć! ja wiem że transp jest wielkości ziarenka ryżu ale co z tego jak trzeba nową fabryczną główkę uszkodzić żeby dokonać podmiany? takie rozwiązanie to żadna rewelacja bo kluczyk po tym będzie wyglądał podejrzanie i jak napisałem wyżej będzie poklejony i ogólnie nie to co mnie interesuje. po co rozrywać nową główkę z traspo z środku i ją potem kleić (jeszcze dobrze jak puści na łączeniach ale jak pęknie przez środek?) jak można w kilka sekund zaprogamować i mieć NOWY i fabryczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy chyba mnie koś nie rozumie

albo ja nie umiem i nie wiem

element główki kluczyka jest "NIEROZBIERALNY", nie da się go otworzyć bez strat i zamknąć! ja wiem że transp jest wielkości ziarenka ryżu ale co z tego jak trzeba nową fabryczną główkę uszkodzić żeby dokonać podmiany? takie rozwiązanie to żadna rewelacja bo kluczyk po tym będzie wyglądał podejrzanie i jak napisałem wyżej będzie poklejony i ogólnie nie to co mnie interesuje. po co rozrywać nową główkę z traspo z środku i ją potem kleić (jeszcze dobrze jak puści na łączeniach ale jak pęknie przez środek?) jak można w kilka sekund zaprogamować i mieć NOWY i fabryczny?

co za bzdury wypisujesz... :wallbash: jest rozbieralny!!!odklej naklejke z logo i pod nią jest wkręt który odkręcisz i wszystko się ładnie rozłoży :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję koledzy, o to mi chodziło.

naprawdę nie wiedziałem że jest rozbieralne! jak pokazałem kluczyk "fachowcowi" w zakładzie dorabiania to powiedział że to jest sklejone i się nie da ale widocznie chciał mnie naciągnąć na naprawę albo kodowanie. Teraz to sam się za to zabiorę i chyba mi się uda.

wyniki opiszę

dziękuję jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sorry za odkop ale mam podobny problem czy można dokupić ten element zaznaczony za rysunku??? f54f2da1c1c94af1med.jpg

raczej będzie ciężko :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...