Skocz do zawartości

whitebox

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O whitebox

Osiągnięcia whitebox

0

Reputacja

  1. Ciekawe co to za złącze do którego wpina się to urządzenie. Może jakaś przedłużka do złącza komputera a może to idzie bezpośrednio do FIS'a ? W tym miejscu na wyświetlaczu mam radio, czyli urządzenie musi odłączyć sygnał z radia - pobrać dane z komputera i wyświetlić w tym samym miejscu. Jak się mylę to proszę o poprawienie.
  2. Wprawdzie na stronie jest urządzenie do A3 ale może ktoś widział to do A4. Może wystarczy vag'a podpiąć i przeprogramować :-D http://store.l-c-t.com/store/product/a3_vcm_ultra.html No dobra do a4 tez jest :-) Ciekawe czy można to wykonać w warunkach domowych ?[br]Dopisany: 18 Październik 2009, 23:42_________________________________________________ Tak prezentuje się w samochodzie: Tak wygląda zawartość pudełka : a tak się podłącza :
  3. Wprawdzie mocno jest sklejony ale można go otworzyć bez uszkodzeń :gwizdanie:
  4. Mam FIS z sygnalizacją otwartych drzwi. Planuję w niedzielę pogrzebać trochę przy aucie. Pisz co potrzebujesz :-) to lapka też wezmę
  5. U mnie na FISie zapala się dystrybutor jak zostanie 80 km do przejechania. Kiedyś jeździłem aż pokazał "0" - więcej nie wytrzymałem pojechałem zatankować.
  6. U mnie jest jeszcze jedna ciekawostka - są jeszcze jedne zaczepy do rolety pionowej. Jak położy się tylne siedzenia to są zaczepy tuż za głową pasażera i kierowcy. Wtedy naprawdę można dużo nakłaść do bagażnika i się nie martwić, że wyleci przez przednią szybę przy hamowaniu
  7. No fakt - nie ;( Może to faktycznie krańcówka w klamce od drzwi kierowcy jest lekko uszkodzona i raz styka a raz nie. Jest jeszcze taka funkcja, że przy wypadku (wywalenia poduszek) komputer powinien dać sygnał do centralnego i otworzyć drzwi. Tylko czy wtedy zapala się oświetlenie to nie wiem.
  8. Nie będzie pasował. Przed liftem w przycisku był tylko przerywacz awaryjnych a po lifcie w przycisku od awaryjnych jest tez przerywacz od kierunkowskazów. Ceny tych po 2 lifcie (wystaje sam trójkąt) są już też inne :gwizdanie: Sklep oryginał 200 pln allegro oryginał 170 pln allegro,szrot używane 50 pln
  9. Chyba kolega miał na myśli mikrowyłącznik od ręcznego zamykania wszystkich drzwi. Może to on jest zalany lub uszkodzony.
  10. Chyba są osobne klapy od bocznych kratek i od środkowych. Jak ustawie nawiew na nogi i wiatrak na maksimum to z bocznych kratek leciutko coś wieje a ze środkowych nic.
  11. Ta "blaszka" to jest szczotka podająca napięcie na wirnik. Na jej końcu na pewno był kawałek grafitu dla lepszego przewodzenia. I "blaszka" i grafit są specjalnie dobrane do typu silniczka. Jak wstawiłeś w to miejsce kawał metalu to możesz już rozglądać się za nowym, bo długo nie pociągnie.
  12. Wynika z tego że mamy identyczne zawieszenia :gwizdanie: na przodzie FK G36 a na tyle FK G28 na szczęście moje jeszcze się trzyma ale jakbyś coś znalazł na ten temat to napisz przyda się na później :> mam do tego zestawu papiery niemieckie - zestaw FK AU 55 (jak coś to mogę zeskanować) znalazłem na stronie producenta : link ale tam nie ma wykazu elementów zestawu i zdjęcia też są do kitu (do wszystkich zestawów takie same)
  13. Usterka zlokalizowana. Rozłączony przewód podciśnieniowy z trójnika, który jest schowany pod plastikami od dolotu powietrza do filtra. (pomiędzy turbiną a reflektorem). Brak turbo rozwiązany, pozostały jeszcze zapieczone kierownice wiec auto w przyszłym tygodniu idzie na kompleksowe czyszczenie turbiny. Serdeczne dzięki wszystkim za porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...