Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Stuki w kole


maciejski

Rekomendowane odpowiedzi

Moja historia jest dluga ale skroce ja do minimum, jakies 8 miesiecy temu wymienilem przednie amorki, zaczelo sie tepe pukanie w prawym kole na malych nierownosciach, mechanicy od razu - wahacz, zmienilem gorny, nie ustalo, pojezdzilem troche, powkurwialem sie na to i zmienilem wszystkie wahacze w prawym kole, WALI NADAL :shocked::slina: propozycje sa takie, amortyzator puka, bo mi wcisneli w warsztacie jakies "dobre" gowno, drazek kierowniczy lub mocowania amorka (jakies poduszki?). Jak sprawdzic co wali? Na szarpaku wyszlo, ze amorki sa ok, nie ma luzow i wahacze sa ok. Pomozcie bo kurwicy dostane, myslalem, ze po wymienie wahaczy ucichnie to a tu ch*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja historia jest dluga ale skroce ja do minimum, jakies 8 miesiecy temu wymienilem przednie amorki, zaczelo sie tepe pukanie w prawym kole na malych nierownosciach, mechanicy od razu - wahacz, zmienilem gorny, nie ustalo, pojezdzilem troche, powkurwialem sie na to i zmienilem wszystkie wahacze w prawym kole, WALI NADAL :shocked::slina: propozycje sa takie, amortyzator puka, bo mi wcisneli w warsztacie jakies "dobre" gowno, drazek kierowniczy lub mocowania amorka (jakies poduszki?). Jak sprawdzic co wali? Na szarpaku wyszlo, ze amorki sa ok, nie ma luzow i wahacze sa ok. Pomozcie bo kurwicy dostane, myslalem, ze po wymienie wahaczy ucichnie to a tu ch*

Na szarpaku nie sprawdzisz amorków, moze chodzi Ci o Shock tester. Ale to badanie tez wszystkiego ci nie pokaze, wykres wyjdzie ok a amorek moze stukać. Pojedz do jakiegos dobrego warsztatu to na 100-we znajdą usterke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą też pukać poduszki pod amorkiem - złap za błotniki bujnij parę razy do góry.

Jak będzie pukać, to właśnie mogą być poduszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:Podepne sie pod temat bo mam to samo z prawej strony ,nie moge znalezc skad wydobywaja sie te stuki.Bylem na sprawdzeniu amorkow i luzow w 2 miejscach nic nie znalezli.Sam wymienilem kpl wahaczy,koncowki,gumy stabilizatora,prawy przegub zew.Sprawdzalem czy na maglownicy sa jakies luzy jak wymienialem koncowki, nic.Ostatnio bujalem autem za stabilizator jak bylem w kanale nigdzie nie pukalo robilem krotkie takie szarpniecia i mocniejsze bujanie nic nie znalazlem.Jak wymienialem wahacze wyciagnolem na zewnatrz amortyzator bo bylo mi lepiej skrecic wahacze gorne i przy okazji sprawdzilem gorne mocowanie amora nic sztywno bylo tak samo podpora silnika w 4 poduszkach nie ma luzu . :confused4:nie mam juz pojecia co moze nawalac :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem z upierdliwym pukaniem w prawym przednim zawieszeniu. "Fachowcy-szarpakowcy" rozkładali ręce. Najchętniej wymieniliby wszystkie elementy zawieszenia i układu kierowniczego łącznie z maglownicą :facepalm:. W końcu wziąłem sprawy w swoje ręce. Ze śwagrem odpięliśmy końcówkę drążka kierowniczego i ... szydło wyszło z worka - luz na drążku kierowniczym. Po wymianie drążka błoga cisza :zyzol:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...