Skocz do zawartości

Darek62

Pasjonat
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Darek62

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    śląskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

816 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Darek62

2

Reputacja

  1. JZN - multitronic. Więcej o tych skrzyniach w "Encyklopedii" klubowego kolegi Bartka w podpiętych tematach w tym samym dziale.
  2. Wymiana tarcz, nowe filtry, nowy olej, nowe oprogramowanie, adaptacja i RADOŚĆ Z JAZDY. Orientacyjny koszt całej operacji ok. 4 tysie w zależności od serwisu.
  3. Uśmiechnij się kolego do autora tego wątku: A tak w ogóle korzystanie z "szukajki" nie boli, no i uzupełnij profil.
  4. Kolego bobii a gdzie wymieniałeś tarcze sprzęgłowe i jaki był koszt całej tej operacji?
  5. Zgodnie z instrukcją obsługi A4 B8 napięcie ładowania akumulatora nie powinno przekraczać 14,8 V (alternator podczas normalnej pracy daje ok. 14,4 V). Po ustawieniu prądu ładowania z prostownika na 1/10 pojemności aku ładuj go do czasu aż jego amperomierz zbliży się do zera. Dysponując woltomierzem możesz kontrolować napięcie ładowania.
  6. Taką ewentualność też brałem pod uwagę. Owszem silnik hałasuje ..., ale bez przesady
  7. Dzisiaj oglądałem dwa inne A4 B8 CVT w podobnej konfiguracji i faktycznie w obydwu przypadkach skrzynia jest słyszalna. Co ciekawe w B6 zdrowy multitronic jest cichutki, mimo że to starsza generacja skrzyń.
  8. Witam. Po czteroletnim ujeżdżaniu A4 B6 multitronic przyszedł czas na zmianę. Wybór padł na A4 B8. Upatrzyłem taką jedną - rocznik 2009; przebieg raczej wiarygodny 185 kkm,, silnik 2.0 TDI 105 kW CAGA, skrzynia CVT symbol LLA. Wizualnie ok, pod względem technicznym dobrze, ale jest jedno ale: na postoju na biegach P i N cisza jak makiem zasiał, natomiast po przełączeniu na D i R słychać delikatny pomruk (ciche, równomierne buczenie). Czy taki objaw to norma, czy też dyskwalifikuje ten egzemplarz. Dodam, że według sprzedającego (co potwierdził fakturami) rozrząd, koło dwumasowe i olej w skrzyni wymieniane były przed rokiem przy przebiegu 145 kkm.
  9. Sterownik, który masz uszkodzony znajduje się przy skrzyni. Przy jego demontażu trzeba opuścić skrzynię i zlać z niej olej.
  10. Chodzi o sterownik elektryczny. Przy okazji wymiany/naprawy sterownika, gdy nie znasz historii auta i nie wiesz kiedy ostatnio olej był wymieniany, bezwarunkowo zalej skrzynię nowym olejem (zalecana wymiana oleju w skrzyni co 50-60 tys.km).
  11. Sterownik do naprawy. Podobny temat przerabiałem w swoim audi dwukrotnie; objawy usterki identyczne jak u Ciebie.
  12. Wystarczy chwilkę poszukać. http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-awx-demontaz-tapicerki-klapy-bagaznika-avant-14529/?highlight=klapa+baga%BFnika
  13. Tego szukasz kolego v0lfik? http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/montaz-licznika-fis-259033/?highlight=licznik+piny
  14. Bry. Może spróbuj w ten deseń: AudiWorld Tech Articles
×
×
  • Dodaj nową pozycję...