mlodziak22 8 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Do czego Ci fotki? Wyjęcie altka to bardzo sprawa. Wystarczy Ci to co jest napisane w pierwszym poście. Ja odkrecilem też wisco z tego co pamiętam. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albert224 2 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Mi przy 1.9 AVF po wymianie koła alternatora (przy wymianie rozrzadu) ustapily drgania na biegu jałowym( całkowicie). Mechanik mi pokazał że to stare miało jakieś luzy i się obracało. Musiał kluczem obracac bo bardzo ciężko je obrócić. Wiec polecam wymianę np. przy wymianie rozrzadu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Odkopię trochę.Na podstawie czego dobieramy typ koła. Podobno są trzy rodzaje do mojego VIn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlbn1989 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Można prosić o reupload zdjęć? Podłączam się pod prośbę o reupload zdjęć. Ktoś wyżej pisał o bzyczeniu przy zwiększaniu obrotów jako objaw zuzycia sprzęgła alternatora. Czy ktoś może potwierdzić ? Mam własnie taki objaw. Do tego na zimnym silniku słychać jak rolka alternatora czasami charczy (co kilkanaście obrotów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Możecie podpowiedzieć, jakie koło i jaki klucz zamówić? AVF '04 Klucze widzę: SX5A17SXA12HSX31T8 a sprzęgieł, to już spory rozrzut: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&bmatch=base-relevance-floki-5-aut-1-2-1025&buyNew=1&search_scope=category-50769&string=1.9%20tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcuso86 1 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 (edytowane) Panowie jaki nr sprzęgiełka zakupić do silnika AWX. Wiem że silnik AVF od kumpla ma wszystko na jednym pasku. A mój AWX ma pasek z klimy osobno. Czy sprzęgiełka są takie same? Czy INA 535 000 510 bedzie ok? Edytowane 30 Listopada 2016 przez marcuso86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esefen 0 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Czy po rozgrzaniu silnika rezonans na biegu jałowym dochodzący z alternatora może być objawem jego sprzęgła? Bo przegazowaniu czasem problem ustaje, na wyższych obrotach nie ma wogle problemu. Po wyłączeniu silnika altek staje od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek77 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Ten klucz co wchodzi w altka, to z iloma zębami? 12? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się