Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BGB] Projekt ciemność - NA SPRZEDAŻ


bajk

Rekomendowane odpowiedzi

Hym, a jakie ma średnice :mysli: widzę, że od razu ma zrobioną chłodnicę oleju :) nice.

http://awe-tuning.com/pages/shared/part_detail.cfm?PMaI=1&PMoI=35&PEI=25&PP=b7_a4_20t_drivetrain.cfm&PPT=Drivetrain&IL=b7fmic

tutaj wszystkie informacje jakie podają..

Fajny jest ogólnie.. CHCE GO :kox:

b7fmic_thread.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bajk czarny trzeba zrobić samemu, awe takich nie robi. Koleś pisał, że oddał do firmy która mu poczerniła. U nas też możesz dać taki do anodowania i będziesz miał czarny a nie stracisz na wydajności. Cena zabija...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same ahy i ohy nt tego FMICA :naughty:

http://awe-tuning.com/media/pdf/03_09_ec.pdf

Dla mnie największym plusem poza wydajnością jest to, że nie trzeba robić żadnych przeróbek wpływających na bezpieczeństwo :good: myślę, że średnice rurek to nie problem i można by się było pokusić o wstawienie tego do 3.0 tdi. Będę miał chwilkę to napiszę do nich w tej sprawie.

Aha, przyrost mocy po instalacji tego collera to ok 15ps :naughty: dla 2,0T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mystic, ale taniej bedzie taki cooler zrobic w Polsce... :)

Na pewno, ale niestety z tych, które widziałem w PL to niestety wszystkie wymagały cięcia przedniego wzmocnienia, czego jestem przeciwnikiem bo nigdy bym się nie pokusił na zwiększanie osiągów auta kosztem obniżania bezpieczeństwa swojego i mojej rodziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mystic, ale taniej bedzie taki cooler zrobic w Polsce... :)

Na pewno, ale niestety z tych, które widziałem w PL to niestety wszystkie wymagały cięcia przedniego wzmocnienia, czego jestem przeciwnikiem bo nigdy bym się nie pokusił na zwiększanie osiągów auta kosztem obniżania bezpieczeństwa swojego i mojej rodziny.

Nie widzę przeszkód, aby zrobić w Polsce FMIC o takich samych rozmiarach jak ich :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mystic, ale taniej bedzie taki cooler zrobic w Polsce... :)

Na pewno, ale niestety z tych, które widziałem w PL to niestety wszystkie wymagały cięcia przedniego wzmocnienia, czego jestem przeciwnikiem bo nigdy bym się nie pokusił na zwiększanie osiągów auta kosztem obniżania bezpieczeństwa swojego i mojej rodziny.

Nie widzę przeszkód, aby zrobić w Polsce FMIC o takich samych rozmiarach jak ich :decayed:

Sądzę, że nie było by problemu z dorobieniem, kwestia wydajności tylko, na audizone ludzie z AWE piszą, że klucz tkwi w rdzeniu, który dobierali dość długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na niektore amerykanskie "projekty" trzeba patrzec z przymruzeniem oka.

W PL spokojnie da sie zrobic cos rownie dobrego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na niektore amerykanskie "projekty" trzeba patrzec z przymruzeniem oka.

W PL spokojnie da sie zrobic cos rownie dobrego.

:decayed: prawda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np. w USA ludzie robia 2x wieksze moce niz w PL [np. na tej samej turbosprezarce] :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście wolałbym chyba coś niższego co by nie zasłaniało całej chłodnicy... czyżbyś mystic też myślał o jakiejś trochę większej mocy? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście wolałbym chyba coś niższego co by nie zasłaniało całej chłodnicy... czyżbyś mystic też myślał o jakiejś trochę większej mocy? :wink4:

Seryjne coolerki po czipie totalnie nie daja rady :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście wolałbym chyba coś niższego co by nie zasłaniało całej chłodnicy... czyżbyś mystic też myślał o jakiejś trochę większej mocy? :wink4:

Seryjne coolerki po czipie totalnie nie daja rady :tongue4:

Dlatego od jakiegoś czasu o tym myślę, puki co regularnie są czyszczone karcherem na tyle na ile można do nich dojść poprzez kierownice powietrza, ale po programie mam obawy czy nie będzie kłopotu. Myślałem o niskim FMICu z A5/A4 B8, który podobno nieźle daje radę i wsadzić go pod belkę, ale przez grilla widzę że akurat tam siedzi jakieś ustrojstwo i zajmuje miejsce, a nie wiem co to takiego i czy można coś z tym zrobić ?

Pogadamy w sobotę, bo naprawdę śmietnik bajkowi robimy w temacie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście wolałbym chyba coś niższego co by nie zasłaniało całej chłodnicy... czyżbyś mystic też myślał o jakiejś trochę większej mocy? :wink4:

Seryjne coolerki po czipie totalnie nie daja rady :tongue4:

Dlatego od jakiegoś czasu o tym myślę, puki co regularnie są czyszczone karcherem na tyle na ile można do nich dojść poprzez kierownice powietrza, ale po programie mam obawy czy nie będzie kłopotu. Myślałem o niskim FMICu z A5/A4 B8, który podobno nieźle daje radę i wsadzić go pod belkę, ale przez grilla widzę że akurat tam siedzi jakieś ustrojstwo i zajmuje miejsce, a nie wiem co to takiego i czy można coś z tym zrobić ?

Pogadamy w sobotę, bo naprawdę śmietnik bajkowi robimy w temacie :wink4:

Nie do końca śmietnik, ponieważ następny mod w kolejce to właśnie FMIC :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert, pogadasz o tym z Rogalem :)

No i właśnie na to liczę, bo wstępnie już poruszałem z nim ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście wolałbym chyba coś niższego co by nie zasłaniało całej chłodnicy... czyżbyś mystic też myślał o jakiejś trochę większej mocy? :wink4:

Seryjne coolerki po czipie totalnie nie daja rady :tongue4:

Wiem Flyer z doświadczenia, jak robi się naprawdę gorąco auto przestaje jechać :kwasny: , dlatego też myślę o FMIC'u. mystic możesz być pewny, że przy mocach w które celujesz nie wystarczą dsmic'ki które masz.

Jestem ciekawy bajk jak to twoje ustrojstwo będzie wyglądać i czy będzie bezinwazyjnie montowane.

U siebie chciałbym by nie było w ogóle widoczne. Kratki normalnie zamontowane fmic anodowany na czarno. Wtedy można myśleć o mocach rzędu 280-290km i pod 580nm, skrzynia jak nie wytrzyma to trzeba będzie wtedy zacząć się martwić. W końcu Audi ma skrzynie które wytrzymują i ponad 800nm...

Jest kilka firm które mogą zrobić fajny fmic...

no nic pogadamy w sobotę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kombinujcie panowie :wink4: też jestem poważnie zainteresowany takim FIMCem. Jak będzie konkretny pomysł to polecimy hurtem i cena będzie korzystniejsza. Mnie interesuje profi wyrób, zero amatorki z uchwytem na chłodnice oleju i w czerni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...