Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Logi statyczne i BS do oceny./ Pytanie o dawke paliwa


kubson

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie coś mnie się zdaje ze ten EGR szfankuje opłaca się go zaślepiać ?

był 20tkm temu a co coś nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR - raczej wyczysc i doprowadz do pelnej sprawnosci - nie polecam zaslepiania.

Czy przy wymianie rozrzadu posluzono sie specjalnymi blokadami dydykowanymi do silnika V6 oraz czy skontrolowano/ustawiono po robocie kąt wtrysku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście, EGR nie do końca się zamyka..., czyli cały czas silnik dostaje do przerobienia spaliny, pewnie trochę kopci przy przyspieszaniu? najlepiej sobie wyczyścić...

Powinieneś zrobić dynamiczne, zobaczylibyśmy co nam powie turbinka i przepływomierz.

Jak byś chciał to kąt wtrysku można by dać na 2ATDC (004baza na LATE wyregulować na 2ATDC)

Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem rozrzad robił poprzedni właściciel ale jest to pewne bo wszystko jak patrzelismy u mechanika mojego dobrego to powiedział ze to ma te 20k to sobie odpuściłem.

EGR wyczyszczę jak tylko wróce do Polski bo akurat za granicą jestem.Ale nawet nie zauważyłem zeby kopcił.. Później wrzuce loga 011dyn. bo kiedyś robiłem to byście jeszcze turbinke ocenili bo jest po regeneracji . ;)

dzięki za ocenienie tych ;)

PS.

co do odpalania na zimnym pali na dotyk na goracym musze krecic nawet 10 sekund w zaleznosci jak bardzo jest goracy ale jak odepne czujnik G62 to zapali w sekunde czyli to bedzie wina czujnikaa czy złego kąta wtrysku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej czujnika.

Przychylam sie do sugestii zeby ustawic kąt wtrysku na 2* ATDC na Late w 004 Basic Settings.

Powinno to spowodowac ze nastawnik osiagnie zadane przez ECU 2* ATDC w 004 stat.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wtedy co by mi sie polepszyło ??

Ale raczej tego nie bede robił bo jak patrzałem to musze przez wentylator jakies sruby odkrecal i inne takie sprawy ;/[br]Dopisany: 14 Listopad 2009, 16:14_________________________________________________Dobra EGRa wyciagłem i co sie okazało był czyściutki żadnego szlamu ani nic, odmykało sie go bardzo cieżko ale domykał sie bez problemu.

Przy logu statycznym wykresy wyglądają identycznie lecz przy gazowaniu pojawia się 95,5 wcześniej tego nie było wcale.

Także co już jest dobrze czy nadal cos nie domaga ?

Tu log gr. 03 jak będzie trzeba więcej do oceny tego egra to dorzuce ale może sie coś z tego i da oblukać.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/988c725b8d3f1773.html

PS.

A tak z ciekawości znalazłem własnie loga gr 11 dynamicznego da sie z niego coś zobaczyć był on robiony w 2009 roku :tongue4:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/15fcf5a188cba6da.html

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob 003 Basic Settings i koniecznie komplet logów dynamicznych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałes BS zrobiłem, a zaraz po nim jeszcze raz statycznego i wyszedl całkiem inny niż wczoraj heh Wychodzi na to że teraz na luzie jest otwarty tak jak powinien tak ? Ja nim wtedy poruszałem kilka razy pewnie go rozruszałem..

Tutaj Bs; http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/971616f8017e1225.html

A tutaj zaraz po BS robiony statyczny; http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/620e1e8c9309dead.html

Logi dynamiczne zrobie za tydzien-2 musze miejsce fajne znaleźć na to heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR - w miare OK. Nie jest malinowo ale akceptowalnie.... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To super. Czyli co żeby było malinowo pomoże jeszcze raz wyciągnięcie i przeruszanie itp? Czy już to lepiej zostawic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On był czyściutki jedynie moge go rozruszać dużo bardziej i WD40 wypsikać. Jeśli tak to wyczyszczę ;]

///

A co mi szkodzi zadam kolejne pytanie ;D

Jak widac na logu dawka paliwa to 6, gdy zmieniałem w Vagu wartosći nawet na najwyższe jakie sie dało to dawka skoczyła tylko na 5 z hakiem.

W tym silniku jaka powinna być ta dawka, chciałem dać jak największą okolo 3-4 a tu tylko 5. Zdziwiłem się troche bo niektóre osoby się nią bawią że mają zakres np. od 7mg do 3mg. Co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...