jurekmas Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Witam Mam kłopot ze swoją bryczką. Nie chce ciągnąć na małych obrotach. Załączam logi dynamiczne. Robiłem je pierwszy raz dlatego proszę o wyrozumiałość. Byłbym bardzo wdzięczny za analizę i podpowiedź co mam zrobić, by doprowadzić samochd do pełnej sprawności. Pozdrawiam Jurek
spanky Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 przepływomierz (lmm) nie domaga ... przeczyscic ,ewentualnie podmienic na nowy i zrobic ponownie logi ...
jurekmas Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Opublikowano 23 Maja 2007 przepływomierz wymieniony. brak widocznej poprawy. załączam logi
pre_pl Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 jaki użyłeś przepłowomierz ? Gdzie go kupiłeś ? Sam wymieniałeś ?
spanky Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 kiedy filtr powietrza był wymieniany .... ?
wojtek26 Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 Faktycznie jest już troche lepiej ale ponad 3000 ewidentnie siada albo przepływka ta co masz jest też dupna albo filtr zasyfiony
jurekmas Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Opublikowano 23 Maja 2007 przepływka Pierburga kupiłem na ąllegro wymiana w ASO filtr powietrza wymieniany w wakacje.
wojtek26 Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 w sumie troche dziwne że nie odczuwasz wzrostu mocy bo lmm w miare dobrze pokazuje no przynajmniej dużo lepiej niz stary. A sprawdź jak działa EGR i jaki masz kąt wtrysku
spanky Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 przepływka Pierburga kupiłem na ąllegro wymiana w ASO filtr powietrza wymieniany w wakacje. no to go wymien .... nie twierdze ze pomoze ale nie zaszkodzi ....
pre_pl Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 Wymieniaj ten filtr co 10.000 km... Przecież one nie są drogie, no nawet co 15.000... Ile zrobiłeś od wakacji ? Przecież to rok . przepływka Pierburga kupiłem na ąllegro wymiana w ASO o cholera ! Ale kombinacja... Przepływomierz możesz sam spokojnie wymienić, kilka minut roboty. I najlepiej kupić w ASO właśnie, bo masz gwarancję.
jurekmas Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Opublikowano 24 Maja 2007 sprawdziłem kąt wtrysku waha się od 38 do 42. przypuszczam, że jest zbyt mały EGR ma dobre wartości jak wymienię filtr powietrza to się odezwę dzięki za rady uzupełnij profil
wojtek26 Opublikowano 24 Maja 2007 Opublikowano 24 Maja 2007 Co do EGR-a to że komputer pokazuje że jest zamknięty wcale nie świadcy że jest tak naprawde odłącz i zaślep przewo do EGR-a i zrób nowe logi
Ksiezyc Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 tez mialem problemy z moca na wysokich obrotach.w warsztacie chcieli sprawdzac przeplywomierz, na szczescie nie dali rady sprawdzic (bo czegos tam nie mieli ) wkoncu wstawili blaszke do turbiny i teraz jest ok.nie mam pojecia czy w Twoim przypadku by to cokolwiek dalo,niech sie wypowiedza inni
jurekmas Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Opublikowano 25 Maja 2007 jeśli chodzi o EGR to wartości przy off 405-420 a przy on 175-185 co podobno jest prawidłowe podpowiedzcie co z kątem wtrysku please.
spanky Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 podpowiedzcie co z kątem wtrysku please. ostatecznie moze byc .... powinno byc w granicach 49-54 ...
wojtek26 Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 tez mialem problemy z moca na wysokich obrotach.w warsztacie chcieli sprawdzac przeplywomierz, na szczescie nie dali rady sprawdzic (bo czegos tam nie mieli ) wkoncu wstawili blaszke do turbiny i teraz jest ok.nie mam pojecia czy w Twoim przypadku by to cokolwiek dalo,niech sie wypowiedza inni jaką blaszke wstawili i gdzie
spanky Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 tez mialem problemy z moca na wysokich obrotach.w warsztacie chcieli sprawdzac przeplywomierz, na szczescie nie dali rady sprawdzic (bo czegos tam nie mieli ) wkoncu wstawili blaszke do turbiny i teraz jest ok.nie mam pojecia czy w Twoim przypadku by to cokolwiek dalo,niech sie wypowiedza inni jaką blaszke wstawili i gdzie blaszke ... gdzie ?
Ksiezyc Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 jaką blaszke wstawili i gdzie blaszke ... gdzie ? no wstawia sie blaszke do turbiny,jak jest brak mocy. z tego co mi mowil,to nie ma z tego jakichs przykrych konsekwencji...no,ale ja sie nie znam.wiem tylko tyle,ze mi to wstawili, ja wywalilem 50 dych i samochod przybral troche mocy na wysokich obrotach (nie zacina sie)
pre_pl Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 no wstawia sie blaszke do turbiny,jak jest brak mocy nic się nie wstawia do turbiny... Może chodzi Ci o EGR ? A może o zawór upustowy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się