Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Czasami nie można uruchomić silnika


MrWho

Rekomendowane odpowiedzi

OK panowie po raz 6'ty miałem po 6 dniach postoju w cieplutkim garażu problem z odpaleniem... tak samo jak poprzednio pedał hamulca twardy... auto zapaliło na dotyk i zgasło... vag - 0 błedów... po 15-30s kręcenia załapywał załapywał aż załapał.. od tamtej pory 500km za dzisiaj... odpalany parę razy za każdym razem OK

Nikt nie wie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się może koledze ustalić przyczynę ?

Mam podobny problem: sporadyczny problem uruchomienia zimnego silnika (wymaga około 20 sekund i uruchamia się nie tworząc czarnej chmury dymu)

Po uzyskaniu temperatury 90 stopni, silnik nierównomiernie pracuje, sporadycznie pojawia się błąd:

16686 - Brak zapłonu cylinder 2

nie podoba mi się korekcja w grupie 013 : 1cylinder-1.70, 2cylinder 2.99, 3cylinder -0.4, 4cylinder -1.04, wygląda że jednak coś tam złego się dzieje.

-sprawdzałem listwę elektryczną PD, konektory

-wymieniłem filtr paliwa

-oleju nie przybywa,

-zimny silnik na korekcji 2PD jest w okolicach +1.80

-wskazanie czujnika temperatury po nocy jest poprawne na VAG-u powiedzmy dzisiaj było 8stopni.

-kąt synchronizacji obrotu wału korbowego zawiera się od -1.1do-1.7 może poprawić w stronę ideału "0" może to ma też jakiś niekorzystny wpływ??

Podczas jazdy jest tak jak przed wystąpieniem problemu:przyspiesza, spalanie w normie, osiągi bez zmian, jedynie szarpie silnikiem na wolnych obrotach, obrotomierz wtedy jest stabilny,pedał hamulca bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ma ktoś pomysł :( Jak było ciepło całe lato po 2-3 dniach stania w garażu po odpaleniu miałem tylko lekkie szarpanie... teraz jak temperatura bliżej minusa przejadę około 100km i jak tego dnia nie odpalę auta to następnego odpali i zgaśnie :( już nie wiem czego szukać :( brak nigdzie wycieków nie ubywa i nie przybywa oleju i innych płynów dynamika super spalanie też :/ Jeden mechanik powiedział - wymiana uszczelek pompek - kolejny że nie ma to nic wspólnego - stawia na tandempompe ( moim zdaniem nie słusznie bo przecież po odpaleniu pali cały czas na dotyk .... ) żaden nie chce dać żadnej gwarancji... szkoda ładować mi kupę kasy w silnik zwłaszcza, że mogę wymienić połowę a przyczyna będzie leżała gdzie indziej.. ktoś ma pomysły jak szukać żeby eliminować jakieś przyczyny?[br]Dopisany: 02 Październik 2010, 14:25_________________________________________________UP UP UP

Panowie wymieniony filtr powietrza, zaworek zwrotny ( temepratury ) - ten w filterku, do tego wszystkie zaciski skręcane... i DALEJ to samo :( traska 100km noc i pyk nie pali :) Ostatnio już myślałem, że będzie ok bo nie robił mi takich psikusów ale jednak dzisiaj po nocy -3 rano znowu :( [br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 10:41_________________________________________________-4,5 zapalił zgasł :( a wczoraj troszke po mieście tylko pojeździłem? Może to jednak nie zapowietrzanie tylko świece???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AWX-ach o ile dobrze sobie przypominam był też problem z " zasysaniem się " przewodu łączącego pompę wacum z serwem.

Było o tym na forum, poszukaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłbyś przybliżyć temat? Bo nie mogę znaleźć odpowiedzi w szukajce (nie bardzo wiem czego szukać )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...