rados1000 Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 witam jestem od niedawna posiedaczem tej audi i mam taki problem , a więc działo się tak kupiłem ją i nie zauważyłem że czujnik temp jest odpięty wracając do domu myślałem że poprostu wysiadł na amen kupiłem nówke założyłem i odrazu termostat i tu zaczeły się szopki audi przestała normalnie palić paliła na zimnym normalnie a na gorącym z 30 sekund kręcenia no więc postanowiłem pojechać do elektryka bo moje podejżenia padły na kąt wtrysku no i fakt kąt wtrysku był przestawiony o 5 stopni a wszytko poza tym w jak najlepszym porządku no autko jak by lepiej paliło no myślę problem rozwiązany ale moja radość nie potrwała zbyt długo wstaje rano fakt że akumulator nie jest pierwszej jakości ale kręci dosyć długo że z pewnością powinna bez problemu odpalić a tu ani pierdnięcia nawet odłączyłem czujnik temp żeby wydłużyć grzanie świec i zwiększyć dawkę paliwa i nic co to może być ??? dodam jeszcze że jak np. dojeżdżam do krzyżówki to mam wrażenie że auto po wyhamowaniu nie chodzi na wszystkie gary ale tylko przez chwilkę potem obroty się normują . normalnie nie mam już siły tęsknie za moją A4 ona nigdy mnie nie zawiodłą Pozdrawiam
antonio Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 silnik ma kosmiczny przebieg najechany ALH i AHF właśnie takie problemy z odpalaniem często mają ale gdy odłączysz ten czujnik w głowicy to powinna odpalić od kopa
rados1000 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Opublikowano 19 Października 2009 właśnie dzisiaj miałem go odłączonego i nie odpalił po tej regulacji konta wtrysku a wcześniej na zimnym nie było problemu paliła nawet z podłączonym czujnikiem tylko na ciepłym miała problem a może to jest wina nastawnika w pompie
antonio Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 jaki przebieg na liczniku??
rados1000 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Opublikowano 19 Października 2009 200 tyś z książką sprowadzany z niemiec myślę że książka nie podrabiana
antonio Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 wyślij VIN do kolegi z forum: radek_ja potwierdzi Ci przebieg
rados1000 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Opublikowano 19 Października 2009 ale co tu do rzeczy ma przebieg jak autko odpali to chodzi dobrze no jedynie co to rzuca troszkę jak wyhamowywu a tak to chodzi idealnie nie kopci nie trzęsie tylko jest właśnie ten problem z odpaleniem na poprawnie wyregulowanym koncie wtrysku jak go przyśpiesze to łapie ale to dla mnie nie jest rozwiązanie na vagu nie pokazuje żednych błędów jedynie co to aku mam trochę wyjechany ale w miarę długo kręci powinien zaskoczyć a może to aku nie ma takiej mocy uderzenia
antonio Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 ale co tu do rzeczy ma przebieg ma i to duży, np. nastawnik kup nówkę pompę wtryskową i nowe aku, problem zniknie
rados1000 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Opublikowano 19 Października 2009 no to żeś mnie teraz pocieszył tylko ta pompa nie kosztuje tyle co pompka do akwarium
Wihajster Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 no to żeś mnie teraz pocieszył tylko ta pompa nie kosztuje tyle co pompka do akwarium zawsze możesz oddać do regeneracji...
rados1000 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Opublikowano 19 Października 2009 no zajadę jeszcze do innego elektryka on mi zobaczy czy to napewno to wtedy coś pomyślę kurczę może jest ktoś w okolicy z klubowiczów który postawił by dobra diagnoze bo tym mechaniorą to trochę nie wieże Pozdrawiam
wojtek26 Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 Odpal silnik jak juz sie uda i zrób logi szczególnie bassic seting zobaczymy to tam sie dzieje. Byc moze oprócz konta wtrysku problem tkwi takze w rozrzadzie przestawionym.
rados1000 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Opublikowano 19 Października 2009 rozrząd ok był sprawdzany bo też miałem obawy ale jest git nie posiadam Vaga więc z logami będzie kłopot ale jak twierdził ten elektryk wszysko było oki ciśnienie na cylindrach ok wtryski ok paliwo dochodzi tylko ten kąt wtrysku był 5 % przestawiony tylko że na przestawionym paliła a na ustawionym wogóle przestała
antonio Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 nie wieże konta . Panowie sprawdzajcie ortografię
rados1000 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Opublikowano 19 Października 2009 ortografią problemu nie rozwiążesz
steve69 Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 ortografią problemu nie rozwiążesz Zgadza się. Tylko jak przy czytaniu widzi się "kont" zamiast "kąt", to aż zęby bolą... -- Pozdrawiam. Sławek
rados1000 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Opublikowano 19 Października 2009 problemik rozwiązany 400 stówki :tongue4:ale bez wymiany żadnej pompy odpowiedni magik który ma pojęcie i autko pali jak złoto i jeszcze 25 kucyków więcej ))) nic ale dzięki za pomoc [br]Dopisany: 19 Październik 2009, 16:07_________________________________________________postaram się żeby już zęby nie bolały ktoś ma taki problemik jak ja pisać dam namiary Pozdrawiam
antonio Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 i jeszcze 25 kucyków więcej daj wykres z przeprowadzonej usługi za 400PLN
rados1000 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Opublikowano 19 Października 2009 wymiana softu dwóch kości w kompie sterujących pompę wtryskową i dołożony chip ale to już na moja prośbę jak pojechałem do tego poprzedniego elektryka to był w szoku i zrobił głupią minę jak to zrobione niemożliwe a mi się aż śmiać się z niego chciało kasę oddał od razu bez żadnego problemu Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się