Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Nawiew tylko na najwyższym biegu


loker23

Rekomendowane odpowiedzi

czesc tez mam ten sam problem macie moze cos więcej na temat tej usterki ...z góry dzieki

należy sprawdzić ten rezystorek o którym wspomniał lopezm

co tu więcej gadać, trzeba spradzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Dmuchawa działała tylko na 4 biegu.Po wymontowaniu rezystora okazało ,że był on aż stopiony i przyklejony do obudowy. / ktoś tam już majstrował i zrobił obejście z pominięciem diody termicznej /.

Zamontowałem nowy / biegi działają/ , ale i ten po kilku minutach jest bardzo gorący. Podpowie ktoś czy tak ma być ?[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2010, 19:46_________________________________________________

witam

Dmuchawa działała tylko na 4 biegu.Po wymontowaniu rezystora okazało ,że był on aż stopiony i przyklejony do obudowy. / ktoś tam już majstrował i zrobił obejście z pominięciem diody termicznej /.

Zamontowałem nowy / biegi działają/ , ale i ten po kilku minutach jest bardzo gorący. Podpowie ktoś czy tak ma być ?

No i stało się ,dmuchawa znów pracuje tylko na 4-biegu...rezystor do ponownej wymiany. Co może być przyczyną ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

w dniu dzisiejszym pojawił się i u mnie ten sam problem, (bez klimy, przełącznik prędkości dmuchawy to zwykłe pokrętło)

czytałem na innym wątku że ludzie mieli problem ze szczotkami ale tam chyba wogóle dmuchawa nie działała, ten temat jest raczej mi bliższy, dodam że od jakiegoś czasu zauważyłem dziwne zachowanie dmuchały mianowicie od końca lata szczególnie w gorące dni na stopniu I i II zdarzało się ze dmuchawa się zatrzymywała ale ruszało ją włączenie na stopień IV (najwyższy), dziś padły stopnie I, II i III działa tylko IV, czy to moze być wina jak ktoś napisał diód termicznych, czy jakiś rezystorów które mogą być w układzie? czy wogóle brać pod uwagę sam przełącznik prędkości??? czy skupić się wyłącznie na dmuchawie i układach przy niej zmontowanych?

zależy mi na szybkiej i konkretnej podpowiedzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panie wgrxxx za bieg I II i III odpowiada rezystor termiczny który jest ukryty za schowkiem od strony pasażera! mi działo się to samo- dmuchawa nie chodziła mi na 1 2 i 3 biegu tylko właśnie na 4! trzeba wymienić ten rezystor i będzie hulać :good: tylko uważaj przy wymianie bo nie mozesz go lutownicą przegrzać!! najlepiej trzymaj go w jakies wilgotnej szmatce i dopiero go lutuj!! zycze powodzenia!

dodam ze dmuchawe masz sprawna i nie przejmuj sie tym co inni Ci mowia! wymien rezystor i bedzie działać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem taki sam problem i to był właśnie rezystor, używany kosztuje od 35-50 złoty. Ja kupiłem od kolesia co handluje częściami, ale szukałem też na allegro, zaoszczędziłem na kosztach wysyłki. Znajduje się nad wentylatorem dmuchawy, trzeba odkręcić schowek. Z tym że ja mam anglika i wszystko mam odwrotnie. Nie wiem jak jest w normalnych audi. u mnie nad wentylatorem jest klapka, trzeba ją odpiąć i tam jest tem opornik zielony, o kwadratowym kształcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, kompletnie nie mam pojęcia jak się dobrać do tego rezystora, ściągam schowek, ukazał mi się wentylator i ten tunel. Odkręcam wentylator u mnie dwie śruby, ale trzyma go ten tunel tunel jest spięty na te spinki tam gdzie je widać można je łatwo odpiąć ale jak je odpiąć od góry i z drugiej strony? Może istnieje jakiś inny sposób? Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam Perek158. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...